OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Barona söker nu för kunds räkning två administratörer till ett företag i centrala Malmö. Just nu befinner de sig i en tillväxtfas och behöver stärka upp sitt team på inköpsavdelningen. Mer information om företaget ges längre fram i rekryteringsprocessen.
Tjänsten är ett konsultuppdrag på 6-10 veckor. Du är under denna period anställd av Barona och uthyrd till vår kund. Tillträde snarast.
Om tjänsten
I rollen som administratör ska du stötta kollegorna på inköpsavdelningen med administration kopplat till avtal, dokumentation och excel. Du arbetar nära dina kollegor och hanterar administrativa arbetsuppgifter såsom:
– Skapa, kontrollera och kvalitetssäkra dokument som rör inköp och logistik
– Registrera dokument och annan information i företagets system
– Uppdatera data i excel
Kvalifikationer
För att vara aktuell för tjänsten som administratör krävs:
– Erfarenhet av att arbeta med administrativa arbetsuppgifter
– Goda kunskaper i Officepaketet, särskilt Word och Excel, samt affärssystemvana
– Flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift
Som person har du förmågan att arbeta strukturerat och med en hög grad av noggrannhet. Du har fallenhet för administration och tycker om ordning och reda. Du är även självständig i ditt arbete och känner stort ansvar över att ditt arbete utförs på korrekt sätt.