OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker Loomis Sverige AB förstärkning i form av administratörer till deras AML-avdelning! Har du erfarenhet av att arbeta administrativt? Är du en driven, noggrann, analytisk och strukturerad lagspelare? Då är det dig vi söker!
Om kunden
Loomis Sverige AB är marknadsledande inom värdehantering i Sverige. Basen i deras verksamhet är att på ett tryggt, säkert, pålitligt och effektivt sätt hantera kontanter och värdeföremål som finns i samhället. Loomis har även klivit in på den digitala betalmarknaden. Vi erbjuder en allt-i-ett-lösning med både kassasystem och betalningar som hjälper handlare, restauranger och butiker att driva och växa sina företag genom en och samma leverantör. Vi är 700 medarbetare och finns på 12 orter runt om i landet. Loomis är en arbetsplats som eftersträvar mångfald.
Om tjänsten
Som administratör kommer du att arbeta på avdelningen AML (Anti Money Laundering). Dina primära arbetsuppgifter kommer vara att ansvara för att arbetet utförs enligt gällande instruktioner med hög kvalitet. Vidare kommer arbetsuppgifterna bestå av att hantera inkommande kundärenden i enlighet med Loomis AML-process, inhämta och etablera kundkännedom, dokumentera och identifiera potentiella risker med kunder och eskalera dessa.
Vidare kommer även dina arbetsuppgifter innefatta
- Administrera uppgifter i datasystem.
- Arkivera inkomna uppgifter från kund.
- Ta eget ansvar för att uppnå uppsatta mål.
Om dig
Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper som att du är lagspelare som är resultat och lösningsorienterad, ordningsam, driven samt strukturerad.
Vi ser gärna att du har vana från att ha arbetat i en administrativ roll tidigare, fördelaktigt inom ekonomi och är analytisk som person. God datorvana är en förutsättning för att passa bra in i denna roll. För att lyckas i denna roll behöver du vara kommunikativ och kunna skapa en rak samt tydlig dialog med bolagets kunder. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av att hantera många olika uppgifter parallellt samt föra noggrann dokumentation i olika system samt att du trivs med att arbeta i högt tempo.
Kvalifikationer
- Tala och skriva flytande svenska
- Gymnasial bakgrund
- Har erfarenhet av administrativt arbete och/eller ekonomi
- Goda kunskaper i Officepaketet
Meriterande
- Tidigare erfarenhet ifrån arbete inom AML/KYC
- Utbildning inom ekonomi
Arbetstider, tillträde och omfattning:
Arbetstiderna är måndag till fredag 08:00-16:30 med start omgående. Detta är initialt ett konsultuppdrag till och med slutet av september. Loomis Sverige är stationerade centralt i Rotebro med goda kommunikationsmöjligheter.
Hur söker du?
Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Amanda Wyser på amanda.wyser@hero.se.
Vi ser fram emot att läsa din ansökan!
We are heart working”
Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.
Kontaktpersoner på detta företaget
Cecilia Enfors
+46 72 302 36 59
Robert Conzato
+4673 384 1341
Mimmie Swärdén
+46729689142
Madelaine Roosmark
+46709306645
Olivia Bergström
0709848547
Mattias Engerdahl
0707634445
Alisha Baig
0709778579
Jimmy Sandin
+46709779096
Ella Olofsson
0709778413
Mattias Engerdahl
0707634445