OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du driven, lösningsorienterad och snabb på tangenterna? Vill du ha ett varierande och samhällsnyttigt arbete? Då söker vi dig! Just nu söker vi juniora administratörer till en storbank i Stockholm. Arbetet är perfekt för dig som vill ha ett meriterande arbete inom administration eller för dig som vill prova på något nytt. Som ny i tjänsten kommer du få den utbildning du behöver samt bli en del av ett härligt och glatt gäng. Denna process kommer gå snabbt, sök därför tjänsten redan idag för att inte missa chansen!
Information om tjänsten
Just nu söker Professionals Nord vi för vår kunds räkning administratörer till avdelningen KYC Excellence. Öppen, enkel och omtänksam är värdeord som genomsyrar kundens organisation.
Som medarbetare kommer du att sitta på kontoret i Sundbyberg tillsammans med många andra härliga kollegor. För att du ska känna dig trygg i din nya roll kommer du inledningsvis få gå bredvid erfarna kollegor tills du blir självgående.
Uppdraget är en del av vår personaluthyrning. Du kommer vara anställd av Professionals Nord och arbeta som konsult hos vår kund. Uppdraget är minst 6 månader, med chans till förlängning.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och Swedbanks önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till: fanny.skott@pn.se
Du erbjuds
En roll där du får utvecklas och lära av otroligt duktiga kollegor samt göra skillnad varje dag
En arbetsplats där personlig utveckling, god gemenskap och glädje står i centrum!
Att sitta på deras huvudkontor tillsammans med många härliga kollegor som ser fram emot att du kommer på plats
En gedigen introduktion av ditt team
Arbetsuppgifter
Tillsammans med glada och hjälpsamma kollegor kommer du arbeta administrativt med datorn som främsta verktyg. Ditt team arbetar med att motverka pengatvätt vilket kräver noggrannhet och tillsammans gör ni stor skillnad. Beroende på arbetsuppgifter kan kundkontakt förekomma via mail eller telefon. Du kommer bland annat att inhämta information från kunder, gå igenom siffror och hålla ögonen öppna efter avvikelser kopplat till transaktioner och överföringar etc. Observera att ingen tidigare erfarenhet krävs då du får den utbildning du behöver på arbetet. Ordinarie arbetstid är förlagda under kontorstider måndag till fredag.
För detta uppdrag krävs ett utdrag ur belastningsregistret, vi rekommenderar dig därför att beställa det redan vid ansökan via länken: https://polisen.se/Service/Belastningsregistret-begar-utdrag/Kontrollera-dina-uppgifter-i-belastningsregistret/
Notera att en kreditupplysning kommer göras på kandidater som blir aktuella för anställning.
Vi söker dig som
För denna tjänst kommer personlig lämplighet väga tyngre än tidigare erfarenhet. För att trivas i rollen som administratör är det fördelaktigt om du är en driven person som gillar att ha varierande arbetsuppgifter och är noggrann i ditt sätt att arbeta. Du är en handlingskraftig person som arbetar lösningsfokuserat och nyfiket. Då datorn kommer vara ditt främsta arbetsredskap ser vi även att du har god datorvana. Tidigare erfarenhet av administration är meriterande, men inte ett krav för tjänsten.
• START: Enligt överenskommelse
• OMFATTNING: Heltid
• STAD: Sundbyberg
• URVAL: Sker löpande
• KONTAKT: Fanny Skott
Sök tjänsten genom att klicka på "sök jobbet" nedan. Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Om du vill kan du även skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på fanny.skott@pn.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Johan Lennartsson
Linnea Lindberg
Tobias Nilsson
Moa Markgren
Linnea Lindberg
Linnea Lindberg
0720502293
Sara Gagner
Mattias Matsson
072-0502292
Ida Andersson
Sara Gagner