Administratörer till statlig myndighet

Administratörer till statlig myndighet

Arbetsbeskrivning

Vår kund, en statlig myndighet, söker administratörer med inriktning på arbetsmiljö. Rollen innebär att vara den första kontakten för besökare och leverantörer, med stort fokus på service, administration och koordinering. Sök tjänsten redan idag då urval sker löpande!

OM TJÄNSTEN
Vår kund, en statlig myndighet, söker två engagerade och serviceinriktade administratörer med fokus på arbetsmiljö. I den här rollen blir du dels arbetsplatsens ansikte utåt, den första kontakten för både besökare och leverantörer. Med din välkomnande attityd och höga servicekänsla bidrar du till att skapa ett professionellt och positivt intryck. Rollen passar dig som är noggrann, strukturerad och har ett öga för detaljer. Du kommer att vara en viktig del av att stödja verksamheten och säkerställa att arbetsplatsen fungerar smidigt och effektivt, och kombinera receptionsarbetet med administrativa och koordinerande uppgifter.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter

Du kommer bland annat att...

· Välkomna besökare och leverantörer i receptionen och hantera inskrivning.

· Ansvara för hantering av taggar, nycklar och ID06-kort.

· Administrera utbildningar, krisövningar och arbetsmiljöseminarier.

· Hantera rapportering av olyckor, tillbud och arbetsmiljödata.

· Stötta vid framtagning av månadsrapporter.

VI SÖKER DIG SOM

· Har minst 4 års erfarenhet av reception eller minst 2 års erfarenhet av arbete som beskrivs i annonsen.

· Har god erfarenhet av MS Office och god datorvana.

· Behärskar svenska och engelska i tal och skrift.

· Har giltigt B-körkort.

Övrigt:

· Placering: Sker på baser i Akalla och Kungens Kurva, med viss flexibilitet. Arbete sker fysiskt på plats under huvudsakliga arbetstider (06:00–15:00).

· Start: 2025-02-01 - 2025-12-01 med god chans till förlängning.

· Introduktion: Anställningen inleds med gedigen introduktion och utbildning.

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 december 2024
  • Ansök senast: 3 januari 2025

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Redovisningsassistent

Redovisningsassistent

20 december 2024