Administratörer till Swedbank i Luleå

Administratörer till Swedbank i Luleå

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Gillar du att arbeta med administration, vill vara med och göra skillnad samt göra karriär inom bankvärlden behöver du inte leta längre - här är rollen för dig! Läs mer nedan om rollen som administratör inom Swedbanks avdelningen GSS Operations i Luleå.

Ansvarsområden
Vi på Randstad söker nu två stycken administratörer till Swedbanks avdelning GSS Operations i Luleå. I denna roll tillhör du en backoffice-avdelning som arbetar med administrativa arbetsuppgifter, där du stöttar andra avdelningar inom Swedbank och externa förfrågningar från exempelvis myndigheter.  I rollen som administratör är du delaktig och ansvarig i ett stort antal olika arbetsuppgifter vilket skapar en varierad vardag och ett stimulerande arbete. Oavsett vad man jobbar med för stunden finns alltid kompetenta kollegor att rådfråga. Du kommer arbeta på Swedbanks kontor i centrala Luleå tillsammans med trevliga och engagerade kollegor. Avdelningen GSS Operations består av cirka 30 medarbetare och vi sitter i rum med mellan 2-6 personer i varje rum. 

Arbetsuppgifterna varierar mellan alla anställda. Du kommer främst arbeta med administrativa arbetsuppgifter exempelvis gentemot myndigheter. Viss kundkontakt via telefon kan förekomma inom specifika arbetsmoment. 


Både Randstad och Swedbank värdesätter utveckling hos våra anställda, vilket ger dig som har rätt inställning mängder av karriärmöjligheter inför framtiden. Här får du möjlighet att driva din egen utveckling och varje dag är en möjlighet att arbeta med ditt eget varumärke. Vi ser gärna att du har erfarenhet av service i bagaget samt ett brinnande intresse och driv för att vilja utvecklas. Resten ordnar sig med en introduktion och ett engagemang från dig som anställd. 

Som konsult hos Randstad omfattas du självklart av kollektivavtal och har förmåner som friskvårdsbidrag, försäkringar och rabatt på träningskort och mycket mer. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får utveckla din kompetens och får ett välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. 

Arbetstider
Tjänsten är på heltid och du arbetar 38,5 h/vecka. Arbetstiderna är förlagda måndag-fredag kontorstider. 

Uppdraget är planerat att pågå i 8 månader med start 21/2 eller enligt överenskommelse. Det kan även finnas möjlighet till att uppdraget förlängs. 

Kvalifikationer
Det viktigaste för oss är din personliga drivkraft och att du tycker om att arbeta strukturerat och noggrant med dina arbetsuppgifter. För att lyckas och trivas i rollen tror vi att du som person gillar att arbeta självständigt, men är samtidigt en social lagspelare som vill ta ett aktivt ansvar för att vara med och utveckla avdelningen. Arbetsuppgifterna ställer höga krav på kvalitet och därför ser vi gärna att du är en person som arbetar efter orden "ordning och reda". 

Även om de personliga egenskaperna är viktigast är det meriterande om du arbetat/studerat inom service, administration eller ekonomi.

För att jobba i denna roll är det krav på en godkänd gymnasieexamen och att du är flytande i svenska och engelska. Utdrag från belastningsregister och kreditupplysning sker på alla kandidater som är aktuella för anställning. 

Ansökan
Känner du dig träffad av annonsen och har inte hunnit söka annonsen ännu så är det bara att kasta sig på söka-knappen så fort som möjligt! Vi väljer ut kandidater löpande så tveka inte på att skicka in ansökan innan annonsen löpt ut. Har du några funderingar så hör gärna av dig till någon av oss som jobbar med rekryteringen:

Linn Näswall, Junior Konsultchef, 073-7096262, Linn.naswall@randstad.se
Mattias Meyer, Konsultchef, 076-851 42 48, mattias.meyer@randstad.se

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 februari 2022
  • Ansök senast: 20 februari 2022

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Administratör till Anstalten Västervik

Administratör till Anstalten Västervik

9 januari 2025

Amanuenser i datateknik

Amanuenser i datateknik

16 december 2024

Mittuniversitetet söker projektassistent i statsvetenskap

Mittuniversitetet söker projektassistent i statsvetenskap

9 januari 2025

Transport Logistics Administrator

Transport Logistics Administrator

9 januari 2025