OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Nu söker vi serviceinriktade administratörer till vår uthyrningsverksamhet. Uppdragen kan vara både kortare och längre ute hos våra kunder runt om i Stockholmsområdet.
Som administratör sköter du olika administrativa uppgifter och agerar som ett operativt stöd för den verksamhet där du arbetar. Arbetsuppgifter som kan förekomma är exempelvis kopiering, sortering och posthantering samt att sammanställa material från konferenser och liknande. Att planera, samordna, bereda och följa upp ärenden, formulera brev samt skriva protokoll är andra uppgifter som ingår i rollen. Du kan även få arbeta med att uppdatera kundregister, övriga registreringar eller hantera fakturor.
Din profil
För att vara aktuell krävs nedanstående:
• Godkänd gymnasieutbildning eller likvärdig utbildning
• Några års arbetslivserfarenhet inom aktuellt yrkesområde
• Goda kunskaper i svenska och engelska avseende tal och skrift
• God datorvana
Tidigare erfarenhet av arbete i system som SharePoint är meriterande.
För att passa in i vår uthyrningsverksamhet bör du som person vara öppen, positiv och lösningsorienterad. Du är självständig i ditt arbete och har en förmåga att arbeta strukturerat och kan prioritera bland de ärenden som kommer in. Därtill är det av stor betydelse att du är serviceminded gentemot dina kollegor och externa kunder. Självklart vet du också vikten av att vara en god ambassadör för Arena Personal.
Intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!
Vi erbjuder
Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Som konsult hos Arena Personal har du en personlig kontakt med din konsultchef som engagerar sig i din framgång och karriär. Du får också en marknadsmässig lön, friskvård, pensionsavsättning samt anslutning till vårt kollektivavtal – en trygg anställning!
Inte nog med det – som anställd hos Arena Personal har du även möjlighet att träna hos World Class till ett mycket fördelaktigt pris.
Om verksamheten
Arena Personal har 20 års branscherfarenhet och är verksamma inom bemanning och rekrytering. Våra cirka 800 externa medarbetare verkar på cirka 500 arbetsplatser varje år. Arena Personal är en del av Arenakoncernen, där även Arbetslivsresurs, Impact och World Class ingår. Som en del av Arenakoncernen är vi en komplett HR-partner som erbjuder rekrytering, bemanning, organisationsutveckling, omställning och rehabilitering. Vi är experter på att få rätt person på rätt plats och erbjuder lösningar som passar våra externa medarbetare lika bra som våra kunder.
Ansökan
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på ”ansök här” eller ”ansök via extern webbplats”.
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på ”Sök jobbet” och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post.
Varmt välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Ulla Mogard
08-587 117 44
Isabelle Lilja
0739-17 92 12
Maria Danielsson
08-58711731
Linn Kimreus
Martin Andersson
073-5179044
Erica Odenmyr
0708257657
Sadat Maxhuni
0734323735
Ida-Maria Bruhn
Ida-Maria Bruhn
08-587 117 00
Karin Degerlund Lindgren
0722277902