Administratörer/Chefsassistenter till läkemedelsindustrin

Arbetsbeskrivning

Presentation

För kunds räkning söker vi nu flera administratörer till vår spännande kund inom läkemedelsindustrin. Vi söker både seniora administratörer som kommer att arbeta i chefsstöttande roll gentemot globala chefer samt administratörer som kommer att ingå i ett administrativt team och stötta verksamheten i stort. Uppdragen kommer att starta omgående och pågå året ut med stora möjligheter till förlängning.

Urval och intervjuer kommer att ske löpande så välkommen med din ansökan redan idag!

Arbetsuppgifter

Arbetet består av att proaktivt hantera alla aspekter av administrativt stöd till kunder och chefer. Arbetsuppgifterna innebär bland annat:
- kalenderförvaltning
- resebokningar (både inrikes och utrikes)
- räkningar
- rekryteringsstöd
- mötesbokning
- dokumenthantering
- leverera ett brett utbud av professionella administrativa tjänster
- global administrativ service till GMD-kunder
- administreration och användning av väsentliga IS / IT administrativa system
- delta i utbildningsinsatser och utveckling för administratörer

Utbildning/erfarenhet

Vi tror att du som söker har 3-5 års tidigare erfarenhet av arbete som administratör/chef/avdelningsassistent inom en global organisation och tidigare arbetslivserfarenhet från läkemedelsbranschen är starkt meriterande. Som person är du drivande, initiativtagande, organiserad och strukturerad i ditt arbete. Vi tror även att du som söker är social och har kommunikativ kompetens vilket framgår av din förmåga att arbeta effektivt med andra på alla nivåer i organisationen och externt. För att trivas i rollen så bör du gilla att arbeta i högt tempo och i en föränderlig miljö.

Förmåner

Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag.
Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Företagsbeskrivning

Till oss vänder sig många av Sveriges attraktivaste arbetsgivare när de vill rekrytera eller hyra in personal. Med ett brett spann av tjänster, från kontorschefer och kontorsassistenter till chefssekreterare och orderadministratörer, kan vi ge dig stimulerande och utvecklande uppgifter i en miljö som passar dig och dina önskemål.

Att vara konsult passar dig som på kort tid vill skaffa dig lång erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät.

Sluttext

Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på poolia.se.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: POOLIA Väst AB Göteborg
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 13 augusti 2015

Liknande jobb


Executive Administrator

Executive Administrator

22 november 2024

18 november 2024

Executive Assistant

Executive Assistant

18 november 2024

Sektionschefssekreterare

Sektionschefssekreterare

14 november 2024