Administratörer/handläggare till kommande uppdrag!

Administratörer/handläggare till kommande uppdrag!

Arbetsbeskrivning

Gillar du administration och att bistå organisationer med god service? Har du dessutom en naturlig fallenhet för struktur och gillar ordning och reda? Då är detta något för dig! Just nu får vi in flera uppdrag inom administration och handläggning från ett flertal kunder och vi söker dig som antingen har ett års erfarenhet med liknande uppgifter till dig som är ännu mer erfaren och har ett par års erfarenhet av området! Uppdragen varierar i omfång och längd och startar någon gång under våren. Vi ser fram emot att få läsa din ansökan!

Om tjänsten
Som administratör/handläggare består din dag av att hantera inkommande ärenden. Arbetsuppgifterna kan variera beroende på vilken kund du är placerad hos. Exempelvis så kan arbetsuppgifterna vara att:

• ta emot ärenden, föra dokumentation, handlägga samt arkivera
• ansvara för telefon och mötesbokning
• ha kontroll över att information finns dokumenterat på rätt plats och är tillgänglig för andra medarbetare i verksamheten
• sammanfatta rapporter
• genomföra utredningsarbete samt ansvara för beslutsfattande
• upprätthålla rutiner och manualer
• genomföra och följa upp aktiviteter


Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag.


Vem är du?
Vi ser gärna att du har relevant utbildning där administration/handläggning ingår. Vi är intresserad av dig som har allt från ett års erfarenhet inom området till dig med flera år av erfarenhet inom liknande arbete.

I dessa roller krävs det att man är duktig på att jobba självständigt samt att man har en god förmåga av att strukturera upp sitt egna arbete och prioritera rätt i olika situationer. Eftersom tjänsterna bygger på att ge god service till antingen kunder, medarbetare eller chefer så är det av vikt att du är duktig på att föra dialoger och att du strävar efter att kommunikationen i en verksamhet sköts effektivt och riktigt. Du är även van vid att jobba utifrån fastställda rutiner och regelverk, men har också ett öga för vad som kan effektiviseras och utvecklas. För att vara aktuell så krävs det även att du har goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt och kan kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift.

Om verksamheten
Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet digitala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension. Poolia har ett fokus: att tillsätta kvalificerad kompetens på tjänstemannaområdet. Avgränsningen är vår styrka och det som gör oss till branschens kanske mest erfarna rekryteringskonsulter. Vi har en gedigen erfarenhet inom en rad specialistområden. Vi förstår företagen och deras affärsvillkor. Och vi har en urvalsfilosofi som identifierar varje individs unika förmågor. Tillsammans med en kvalitetssäkrad process, modern kandidatwebb och ledande digitala verktyg är detta grunden i vårt erbjudande – Rätt individ. På rätt plats. Alltid.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Väst AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 maj 2021
  • Ansök senast: 26 maj 2021

Liknande jobb


Inspektörer med ekonombakgrund

Inspektörer med ekonombakgrund

20 december 2024

20 december 2024

Internutredare

Internutredare

20 december 2024

Utredare

Utredare

19 december 2024