OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
serveOffice erbjuder konsulttjänster inom bemanning, rekrytering, redovisning samt löner/HR. Företaget etablerades 1991 och vi är idag 50 anställda. Vi är auktoriserade via Bemanningsföretagen och anslutna till SRF. Som medlem i branschförbundet Bemanningsföretagen verkar vi för hög kvalitet samt följer branschens etiska regler. Läs gärna mer om oss på www.serveoffice.se Är du administratör/växeltelefonist/receptionist och är på jakt efter stimulerande och omväxlande uppdrag? Vi söker dig som är intresserad av att arbeta som uthyrd konsult eller vill bli rekryterad till någon av våra kunder. Uppdragen kan vara både långa och korta och våra kunder finns över hela Storstockholm. Som receptionist/växeltelefonist söker vi dig som trivs i rollen att vara företagets ansikte utåt och som har känsla för god service. Beroende på företag kommer dina arbetsuppgifter att variera alltifrån att ta emot kunder och svara i telefon till posthantering och olika administrativa göromål. Vi tror att du har kunskaper i minst en telefonväxel och gärna ett hänvisningssystem samt gärna någon erfarenhet av receptionsarbete. Du är nyfiken, flexibel, engagerad och tycker om att träffa nya människor i varierande miljöer. Du behärskar Officepaketet och har goda kunskaper i svenska och engelska. Som administratör/assistent inom affärsstödsfunktionen söker vi dig som har minst ett par års erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter. Du är strukturerad, engagerad, och självgående i din yrkesroll. Du behärskar Officepaketet och har goda kunskaper i svenska och engelska. Du anmäler ditt intresse genom att registrera dig via nedanstående länk och bifoga din CV. Du kommer då att finnas med i vår kandidatbank för framtida rekryterings- och bemanningsuppdrag. Ange i din ansökan vilken typ av uppdrag som passar dig, rekrytering eller bemanning, heltid eller deltid. Välkommen!