Administratör/Fleet Support

Arbetsbeskrivning

Om du vill vara med på en resa att bygga någonting nytt där visionerna är höga och resultatet av resan i stor utsträckning kommer bygga på medarbetarnas prestationer och personliga egenskaper så är detta någonting för dig.
Du kommer att vara anställd av Car to Go Sweden AB med huvudkontor i Mölndal men utföra arbetsuppgifter för dess dotterbolag Unifleet AB. Unifleet AB bedriver förmedling av företagsleasing, bland annat via unifleet.se. 
Om rollen
Vi söker dig som drivs av administration och tycker om att hantera olika typer av data. Rollen är bred och med varierande arbetsuppgifter, men dina främsta arbetsuppgifter kommer att vara att ha ansvar för all data som kommer in om våra kunder och föra in uppgifterna i ett affärssystem. Du kommer även att assistera, ge service och vara en stödfunktion för företaget i stort, exempelvis stötta säljorganisationen, ekonomiavdelningen men även ha kontakt med kunder och leverantörer via mail och telefon. Du kommer även att vara en av personerna som ska ha överblick och kontroll över att information är tillgänglig och begriplig för andra personer i verksamheten. 
Hos oss står kunden alltid i fokus. Vi vill att du ser det som en utmaning att axla en central roll i våran organisation där du med högt kundfokus och hög ambitionsnivå föregår med gott exempel.
Placeringsort är på Unifleet ABs huvudkontor i Mölndal som är en del av Hedin Group AB.
Din profil
För att trivas i rollen som administratör behöver du vara noggrann, strukturerad och kvalitetsmedveten. En god samarbetsförmåga och har ett stort serviceintresse är också viktiga egenskaper.Vi tror att du som är rätt för den här tjänsten är en strukturerad ”doer” som är flexibel och positiv till förändringar och som kan hålla många bollar i luften samtidigt. Vi förutsätter att du har en god datorvana.
Vi tror också att du är en utpräglad lagspelare med stor ansvarskänsla. Du är prestigelös och hjälper till där det behövs och du trivs med att tempot stundtals är högt och har förmågan att snabbt skifta fokus och kan ställa om utan att tappa fart.
Vidare har du ansvar för din prestation och har en positiv attityd till ditt arbete och dina kollegor. Intresse och en nyfikenhet att lära dig nya saker är också något vi värdesätter hos dig.
Vi söker dig som
◾Har tidigare erfarenhet av administrativt arbete
◾Har en administrativa ådra
◾Har en hög socialkompetens och medfallenhet för service
Vi erbjuder
Ett spännande arbete i ett expansivt och dynamiskt företag med ett starkt och modernt erbjudande och mycket goda förutsättningar. Stora möjligheter till personlig utveckling och yrkesmässig karriär i en företagskultur med starkt affärs- och resultatfokus.
Varmt välkommen in med din ansökan!
Tjänsten är på heltid och skall tillsättas omgående. Vi behandlar ansökningarna löpande och anställning kan ske per omgående. Skicka därför din ansökan redan idag!
Har du frågor om tjänsten eller processen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Jakob Werner.

Kontaktpersoner på detta företaget

Stefan Ernryd
08-505 696 17
Joakim Karlberg

Sasha Konjhodzic
08-505 691 23

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Hedin Bil
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 augusti 2021
  • Ansök senast: 5 september 2021

Besöksadress

Smista allé 11
None

Postadress

Smista allé 11
Segeltorp, 14170

Liknande jobb


1 november 2024