OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som har erfarenhet inom administration och ekonomi och som är intresserad av att arbeta hos en av våra kunder i Göteborg.Lämplig utbildningsbakgrund är gymnasieekonom eller motsvarande.Du kommer att fungera som ett stöd till personalstaben och ansvara för allmänna kontorsgöromål såsom att göra sammanställningar och registreringar, skriva PowerPoint-presentationer, vara inköpssamordnare, planera möten och konferenser, medverka vid jourhållning av ledningssystemet, uppdatera information på intranätet samt vara utbildningsadministratör och sekreterare. Dessutom kommer du att arbeta som ekonomiassistent och göra sammanställningar om ekonomin för personalstaben, hantera inköps- och fakturasystem avseende beställningar, kontrollattester, fakturor samt medverka i ekonomiuppföljningen. Goda kunskaper i Office-paketet är ett krav.Erfarenhet av olika system inom inköp, fakturahantering, och utbildningsadministration är meriterande. Du bör vara serviceinriktad, flexibel och öppen för att arbeta med olika förekommande administrativa arbetsuppgifter.Stor vikt läggs vid personliga egenskaper.Start: Omgående.Varaktighet: Heltid/ 8mån Sök tjänsten via vår hemsida www.adecco.se (181/27666 Adm/Sekr/Recep) Urvalsprocessen kommer att inledas omgående med fortlöpande intervjuer.