Administratör/inköp

Arbetsbeskrivning

Administratör

Vi söker för framtida uppdrag en administratör/inköpare/logistik

Talent ME söker nu dig som är intresserad av jobb inom administration och inköp. Trivs du att snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter och miljöer, att arbeta strukturerat och noggrant? Vi får löpande in uppdrag inom administration och inköp/logistik och vill träffa dig

Dina arbetsuppgifter

Arbete i team som ansvarar för utredning, registrering och administration av kundbeställningar. Här hanteras även prisförfrågningar, licenser, returer samt allmänna kundförfrågningar. Även övriga administrativa uppgifter som administratör och inköpare/logistik.

Din profil

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av arbete med administrativa arbetsuppgifter. Du är en van datoranvändare och behärskar Office-paketet. Gärna om du jobbat med inköp/logistik eller kundservice.
Som person har du god kommunikationsförmåga och duktig på att samarbeta. Du är en problemlösare, som lätt kan identifiera problem och lösningar. Det är en fördel om du är van vid en internationell miljö och behärskar engelska i tal och skrift.

Kompetenskrav

Gymnasieutbildning, (idealiskt högre utbildning i administration eller logistik)
Svensktalande (helst engelska)
Meriterande med SAP- och CRM-erfarenhet

Övrig information

Du blir anställd som konsult hos Talent Me bemanning AB och uthyrd till våra kunder.
Vid frågor kontakta Mari Möllerberg, mari@talentme.se.

Välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Talent ME bemanning AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 februari 2020
  • Ansök senast: 10 mars 2020

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024