OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Administratör
Vi söker för framtida uppdrag en administratör/inköpare/logistik
Talent ME söker nu dig som är intresserad av jobb inom administration och inköp. Trivs du att snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter och miljöer, att arbeta strukturerat och noggrant? Vi får löpande in uppdrag inom administration och inköp/logistik och vill träffa dig
Dina arbetsuppgifter
Arbete i team som ansvarar för utredning, registrering och administration av kundbeställningar. Här hanteras även prisförfrågningar, licenser, returer samt allmänna kundförfrågningar. Även övriga administrativa uppgifter som administratör och inköpare/logistik.
Din profil
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av arbete med administrativa arbetsuppgifter. Du är en van datoranvändare och behärskar Office-paketet. Gärna om du jobbat med inköp/logistik eller kundservice.
Som person har du god kommunikationsförmåga och duktig på att samarbeta. Du är en problemlösare, som lätt kan identifiera problem och lösningar. Det är en fördel om du är van vid en internationell miljö och behärskar engelska i tal och skrift.
Kompetenskrav
Gymnasieutbildning, (idealiskt högre utbildning i administration eller logistik)
Svensktalande (helst engelska)
Meriterande med SAP- och CRM-erfarenhet
Övrig information
Du blir anställd som konsult hos Talent Me bemanning AB och uthyrd till våra kunder.
Vid frågor kontakta Mari Möllerberg, mari@talentme.se.
Välkommen med din ansökan!