Administratör/Inköpare

Arbetsbeskrivning

[ Randstad söker nu för kunds räkning en Administratör/inköpare för ett långt uppdrag lokaliserat i Nacka/Värmdöområdet.Dina arbetsuppgifter[ Du kommer huvudsakligen få arbeta med administration avseende företagets artikelregister.Även planera och orderlägga godsflöden från externa leverantörer i relation till produktionsbehov.Tjänsten kan i förlängningen också utvidgas[mot förhandlingar med leverantörer, utformande och upprättande av leverantörsavtal, utvärdera leverantörer samt uppsökning av nya leverantörer.Din Erfarenhet Du har minst gymnasieutbildning och har arbetat något år med logistik-/inköp tidigare, företrädesvis på ett internationellt företag.Vidare har du god IT-kunskap och har tidigare arbetat med stora affärssystem inom tillverkande industri.Då vår kund arbetar internationellt är det ett krav att du talar och skriver engelska obehindrat.Erfarenhet av SAP är meriterande.Dina personliga egenskaper För att lyckas i arbetsuppgiften måste du vara affärsmässig och drivas av att förbättra leverantörsrelationer.Du är en lagspelare men kan också arbeta självständigt.Du kommer bli anställd som konsult hos Randstad.För rätt person finns det mycket stora möjligheter att övergå till kund efter uppdraget.Vi ser fram emot din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Maria Osihn
+46 86939431
Kristin Bernström
+46 729889024
Carin Wall
072 988 90 07
Jonna Blom
+46 72 988 90 42
Johanna Stigedahl
+46 72 988 90 49, +46 72 988 90 49
Peter Engström
+46 (0)12-2269035, +46 (0)72 988 90 35
Peter Engström
08-693 94 17
Johan Dahlén

Joakim Pergefors Eriksson
+46 729889051, +46 729889051

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB Stockholm
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 10 november 2010
  • Ansök senast: 25 november 2010

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


1 oktober 2024