OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om oss
Hej! Det är vi som är Clockwork. Enligt Bolagsverket tillhör vi bemanningsbranschen men vi ser det inte som att vi arbetar med bemanning (inte bekvinning heller, för den delen) – vi jobbar med människor! Visst, vi rekryterar chefer och specialister, vi kompetensförsörjer industrier, teknikbolag, handelsföretag och andra, vi hjälper skolor att höja sin kompetens och vi matchar talanger och förmågor mot arbetsmarknadens behov. Men vårt erbjudande handlar egentligen om en enda sak: kraften att gå framåt. Därför säger vi hellre att vi är i ”bättre-framtids-branschen”. Med hög kompetens, personligt engagemang och ett prestigelöst arbetssätt är det vår ambition att varje dag vara en laddstation för människor och företag som vill utvecklas. Du kan hämta kraft hos oss i över tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr. Läs gärna mer på www.clockworkpeople.se
Dina arbetsuppgifter
Just nu söker vi en administratör/inköpare till en kund i Ovanåker med omnejd.
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och ser att du är en strukturerad, noggrann och självständig person som gillar att ha ordning och reda. Som administratör/inköpare arbetar du med datorn som ditt främsta redskap. Du agerar ofta stöttande gentemot dina kollegor och kan avlasta dem i diverse administrativa uppgifter.
Din profil
Vi söker dig som har:
• gymnasium eller likvärdig utbildning
• kan kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift
Meriterande är om du tidigare har jobbat med inköp.
Vi tror att du passar i en sådan här roll om du är lösningsorienterad, driven och strukturerad. Du arbetar på ett metodiskt och förtroendeskapande sätt samt ser lösningar med ett helhetsperspektiv. Tack vare din positiva inställning och servicekänsla bidrar du med god stämning till såväl medarbetare som kunder.
Start omgående.
Du blir anställd som konsult av oss Clockwork i 6 månader, med chans till förlängning.
Ansökan
Arbetet som konsult hos Clockwork ger dig ett brett kontaktnät, goda karriärmöjligheter samt goda chanser att påverka såväl arbetssituation som personlig utveckling. Som anställd hos oss får du en attraktiv anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. För att passa in i rollen som konsult ser vi att glädje, engagemang och affärsmässighet speglar din personlighet.
Är du nyfiken på uppdraget så vänta inte med din ansökan!
För mer information är du varmt välkommen att kontakta rebecka.lindh@clwork.se eller samuli.helavuori@clwork.se
Vi ser fram emot din ansökan!