OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Lernia Bemanning stärker kundernas konkurrenskraft genom effektiva bemanningslösningar.Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag, kvalitets- och miljöcertifierade och ingår i Lerniakoncernen.Besök gärna www.lernia.se Vi söker för kunds räkning en administratör med intresse av försäljning.Dina arbetsuppgifter kommer att innefatta diverse administration samt bemötande av kund via telefon. Vi söker dig som har erfarenhet av administrativa arbeten samt kundkontakt via telefon.Har du arbetat med försäljning är det meriterande. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.För att trivas hos vår kund bör du vara positiv, flexibel samt rak kommunikatör. Anställningsvillkor: Heltid visstid fram till 15/1-2010 därefter deltid ca 50 %. Tillträdesdag: Omgående Om du uppfyller ovanstående krav är du välkommen att söka tjänsten omgående!Intervjuer sker löpande.Tjänsten ska tillträdas 9/11-09.