OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Hjälper SWE AB söker en administrativ samordnare/kontorist
Vi är ett väl etablerad företag inom bygg-och trädgårdsbranschen. Vi har flerårig erfarenhet av samarbete med bostadsföreningar, privata personer och andra fastighetsägare. Vi utför de flesta arbeten inomhus och utomhus, levererar fullständiga och långsiktiga lösningar och tar ansvar för det vi gör. På Hjälper SWE AB anser vi att nyckeln till framgång är att ha en öppen dialog med våra kunder och vi är måna om att hålla en hög service- och kvalitets nivå.
Vi söker en administrativ samordnare/kontorist för allmänna kontorsgöromål till vårt kontor.
ARBETSUPPGIFTER
Tjänsten innebär administration av Hjälper SWE AB verksamhet, nämligen
-att sköta ordermottagning och administrering av kundarrenden
-sköta korrespondens via brev och mejl, viss redaktionell arbete, upprättandet av register, annonshantering och massutskick
-delta i samordning av företagets verksamhet samt införande av förändringar och nya administrativa rutiner. En del resor kan förekomma.
KVALIFIKATIONER
Du ska ha några års arbetslivserfarenhet av att administrera och koordinera företagsverksamhet i bygg- och trädgårdsbranschen. Rollen ställer krav på bra samarbets- och kommunikativ förmåga. Vi ser att Du är strukturerad, stresstålig, noggrann och kan arbeta både i en grupp och självständigt och fatta nödvändiga snabba beslut.
Mycket goda kunskaper i svenska och engelska (både i tal och skrift) är ett krav. Kunskaper i ryska är meriterande.
OBS! Vi tar emot endast ansökan per e-post. Vänligen, mejla CV samt personligt brev till hjalpersweab@gmail.com