OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en ny administratör/kontorist för anställning i 2 år med god chans till förlängning, då vår befintliga administratör ska börja studera i augusti.
Dina dagliga arbetsuppgifter inkluderar: Fakturering, offerering, inköp, kundtjänst/mailhantering, posthantering, bokföring m.m.
Som administratör på Zon Alarm är du spindeln i nätet med mycket varierande uppgifter och fluktuerande arbetstryck. Du är med i allt som sker bakom skärmen genom hela processen från offerering till fakturering, personalfrågor och verksamhetsfrågor, och kommer att vara centrat för all kommunikation på företaget. Det dyker upp nya uppgifter och utmaningar regelbundet, varför vi gärna ser att du är nyfiken och initiativtagande, och hoppas att du kan och vill vara med att driva företaget framåt med oss.
Vi lägger störst vikt på personlig lämplighet och har inga förkunskapskrav utöver god datavana, och att du kan uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska (i enstaka fall även engelska).
Du kommer inledningsvis att arbeta jämsides vår befintliga administratör de första veckorna för att hinna komma in i arbetet och bli varm i kläderna innan det överlämnas åt dig.
Arbetsomfattning kan anpassas till lämplig kandidat mellan 50-100%.
Zon Alarm är ett mindre företag som startade 2013 och installerar inbrottslarm, brandlarm, kameraövervakning och passagesystem, främst hos företag men även hos privatpersoner. Vi installerar hos våra egna kunder såväl som mot större samarbetspartners och är idag 5st heltidsanställda som arbetar tillsammans på företaget. Vi tycker att det är viktigt att alla trivs och har roligt på jobbet, och hoppas att du snabbt ska kunna komma in i gruppen och känna dig hemma hos oss!