Administratör/kontorsassistent

Arbetsbeskrivning

Vi på Personia AB söker en administratör/kontorsassistent
Arbetsuppgifterna innefattar exempelvis dataregistrering, tidsrapportering, framtagning av rutiner, hr-administration, orderhantering, fakturering eller andra administrativa sysslor. Detta är en service orienterad och administrativ roll där du kommer att vara länken mellan kund, servicegivare, köpare/säljare, samtidigt som du har ett ansvar för att ta hand om kontoret på bästa sätt. Det är viktigt att du har förmågan att ta initiativ, är positiv samt ser lösningar i varje situation.
Du kommer arbeta med datorn som främsta redskap och administrera i olika system. I din roll som administratör innefattar även kontakt via mail och telefon med befintliga kunder och potentiella kunder, leverantörer och intern personal.
För att trivas i rollen är det viktigt att du är en positiv och energisk person som älskar att höja stämningen och trivseln på kontoret! Du bör vara proaktiv, kreativ och ha utmärkta kommunikationsfärdigheter. Dessutom är att vara hjälpsam en viktig egenskap. Utöver att bidra till trivseln tror vi att du själv kommer att trivas ypperligt i den här tjänsten!


Kvalifikationer:
Avslutad gymnasieutbildning
Mycket goda kunskaper i MS Office
Förmåga att kommunicera obehindrat i skrift, såväl svenska som engelska

Meriterande om du har tidigare jobbat med liknande roller
Vid eventuella frågor, kontakta Huda på huda@laial.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Personia AB Saltsjöbaden
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 september 2023
  • Ansök senast: 15 oktober 2023

Postadress

Brantvägen 3
Saltsjöbaden, 13342

Liknande jobb


23 december 2024

Receptionisttjänst på heltid

Receptionisttjänst på heltid

22 december 2024

Receptionist till EA DICE

20 december 2024

Receptionist

20 december 2024