Administratör/kontorskoordinator på deltid till PwC

Administratör/kontorskoordinator på deltid till PwC

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten

Som administratör/kontorskoordinator kommer du att arbeta i en bred roll där du förväntas vara behjälplig i stort som smått. I arbetsuppgifterna ingår allt från enklare administration till diverse praktiska kontorssysslor. Det är en roll som kräver prestigelöshet och ett stort eget ansvar.

Du kommer vara placerad på PwC:s kontor Delivery Center i Lund. Här kommer du få möjlighet att arbeta i rymliga och fina lokaler tillsammans med flera härliga kolleger.

I din roll som administratör/kontorskoordinator kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:

- Enklare administrativa uppgifter, så som beställningar och rumsbokningar
- Ta emot leverantörer och besökare
- Praktiska uppgifter kopplat till den dagliga driften

Tjänsten som administratör/kontorskoordinator är ett konsultuppdrag med start omgående och löper initialt på till sista mars 2022. Omfattningen på tjänsten är cirka 50% och önskvärt är om du kan arbeta 4 timmar per dag måndag-fredag men även extra timmar vid behov.

Om dig

Vi söker dig som minst har avslutad gymnasiekompetens. Du har vana av att arbeta självständigt både med praktiska och administrativa uppgifter. Vidare har du en god social kompetens och gillar ordning och reda. Du är initiativrik, självgående och trivs med att arbeta i en social miljö med högt tempo.

Viktigt för tjänsten är:
- Flytande svenska och engelska i tal och skrift
- Van PC användare och behärskar Office-paketet
- Serviceinriktad personlighet som trivs med varierande arbetsuppgifter

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om PwC

PwC Sverige är marknadsledande inom revision och rådgivning, med 2 900 medarbetare runt om i landet.

Vårt syfte är att skapa förtroende i samhället och lösa viktiga problem. Våra 35 000 kunder är såväl globala som svenska företag och organisationer i alla storlekar samt verksamheter inom den offentliga sektorn. Vi vägleder våra kunder och hjälper dem att uppnå sina mål, oavsett vilken fas deras verksamhet befinner sig i.

PwC Sverige drivs som en självständig och oberoende juridisk enhet. Vi ingår i det globala nätverket PwC, som har 284 000 medarbetare i 155 länder. Det ger oss möjlighet att dela kunskaper och erfarenheter globalt och tillsammans utveckla hållbara lösningar för våra kunder

Kontaktuppgifter

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare: Liridona Brahimi via liridona.brahimi@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Urval sker löpande och annonsering kan komma att avslutas innan utsatt tid.

Välkommen med din ansökan!

Sökord

PwC, Adecco, Skåne, Lund, Administratör, Administration, Kontorskoordinator, Deltid

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 oktober 2021
  • Ansök senast: 26 november 2021

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


31 oktober 2024

Praktikant inom administration sökes!

Praktikant inom administration sökes!

9 oktober 2024