administratör/kontorskoordinator till PwC i Lund

administratör/kontorskoordinator till PwC i Lund

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Som administratör/kontorskordinator kommer du att arbeta i en bred roll där du förväntas vara behjälpligt i stort som smått. Det är en tjänst som kräver prestigelöshet och ett stort eget ansvar. I arbetsuppgifterna ingår allt från att koordinera mötesbokningar, utföra enklare ekonomiuppgifter till att fylla på papper i skrivare.

Du kommer vara placerad på PwC:s kontor Delivery Center i Lund. Här kommer du få möjlighet att arbeta i rymliga och fina lokaler tillsammans med flera härliga kolleger. Då företaget nyligen bytt lokal kommer du i denna roll få vara med och bygga upp kontorets nya ordning och struktur.

I din roll som administratör/kontorskordinator kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
- Enklare ekonomiuppgifter så som fakturahantering
- Mötes-och resebokningar
- Ansvar för beställningar
- Kontakt med leverantörer
- Praktiska uppgifter kopplat till den dagliga driften

Tjänsten som administratör/kontorskordinator är ett konsultuppdrag på heltid med start i september och löper sedan på under cirka 1,5 år. Arbetstiderna är 8.00-17.00.

Om dig
Vi söker dig som minst har avslutad gymnasiekompetens. Du har vana av att arbeta självständigt både med praktiska och administrativa uppgifter. Vidare har du gott omdöme kombinerat med social kompetens och gillar ordning och reda. Du är initiativrik, självgående och trivs med att arbeta i en social miljö med högt tempo.

Viktigt för tjänsten är:
- Flytande svenska och engelska i tal och skrift
- Van PC användare och behärskar Officepaktetet
- Arbetar självständigt och ansvarsfullt
- Serviceinriktad person

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om PwC
PwC Sverige ingår i det globala PwC-nätverket som finns i 157 länder och har cirka 223 500 medarbetare. I Sverige är PwC marknadsledande inom revision, redovisning, skatte- och affärsrådgivning. Vi har cirka 45 000 kunder som består av globala företag, stora företag och organisationer, små och medelstora företag och offentlig sektor. De finns på 34 orter och har 2 800 medarbetare.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

Ida-Maria Karlsson via ida-maria.karlsson@adecco.se alt. 0736 84 72 91

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Urval sker löpande och annnsering kan komma att avslutas innan utsatt tid. 

Välkommen med din ansökan!

Sökord
PwC, Adecco, Skåne, Lund, Administratör, Administration, Kontorskordinator

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 augusti 2020
  • Ansök senast: 10 september 2020

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


1 november 2024

31 oktober 2024