OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en administratör/koordinator för uppdrag hos vår kund i Ropsten. Uppdraget är en visstidsanställning med goda möjligheter till förlängning
Arbetsuppgifter:
-Skapa/underhålla inköpsrekvisitioner och arbetsorder för projekt
-Månatliga rapporter
-Förbättringsarbete gällande rutiner och arbetssätt.
-Sköta tillståndsbrev och ritningar.
-Skriva mötesprotokoll
-Uppföljning av nyckeltal
-Dokumenthantering
-Utveckla och uppdatera projektportal i Sharepoint
-Ansvarig för gemensam e-postlåda.
-Skapa presentationer i Powerpoint.
-Hjälpa till att renskriva och uppdatera olika dokument.
-Stötta linjen i deras administrativa arbete.
Kvalifikationer:
Vi söker dig som har eftergymnasial utbildning inom administration eller liknande samt 3-6 års erfarenhet av renodlade administrativa uppgifter.
Har mycket goda kunskaper i Microsoft Office Word, Excel, Powerpoint.
Kunskap i SharePoint är meriterande.
Egenskaper:
Som person är du ordningssam, noggrann, driven och kan arbeta självständigt.