OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Q är ett Bemannings & Rekryteringsföretag inriktat på områdena industri, logistik, administration, teknik, ekonomi samt IT.Kunderna består av såväl stora som små företag som önskar hjälp med bemannings- och rekryteringstjänster.Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag och medlemmar i branschorganisationen Almega samt i Svenskt Näringsliv.Vi söker för ett uppdrag hos vår kund en strukturerad och ordningssam koordinator/administratör.Uppdraget löper tills vidare och rätt kandidat kommer efter en övergångperiod erbjudas anställning direkt hos kundföretaget.Vår kund ingår i en koncern och denna enhet har sitt huvudkontor i Norrköping.På företaget arbetar flerparten som tekniker på fält.I rollen som koordinator kommer du att arbeta med att handa personal, tidssedlar, fakturering, löner (Hogia) och allehanda administrativa uppgifter som kan uppkomma på ett kontor.Du blir vad som ibland kallas "spindeln i nätet" och kommer ha många olika kontakter med människor. Vi tror att du har jobbat med personaladministration i någon form, har erfarenhet av lönehantering.Du är självgående, serviceinriktad person som gillar administrativa uppgifter i ett föreag där du själv kan vara med och påverka. Har du erfarenhet av liknande uppgifter från "byggsektorn" entreprenadverksamhet eller liknande är det meriterande, dock inte något krav.Placeringsort: Norrköping. Start: Augusti/september.Omfattning: Heltid.I samband med intervju kommer kandidater vi finner aktuella att få mera information om företaget, arbetsuppgifter osv. Ansökan: Stämmer detta på Dig? Intresset för denna typ av tjänst brukar vara stort.Vi önskar därav enbart få skriftliga ansökningar, via e-post.I den fortsatta processen kommer kandidater vi finner aktuella att bli kontaktade. Vi arbetar med löpande urval och emotser Din ansökan omgående.Tjänsten tillsätts så snart vi funnit rätt kandidat.