OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Burger King är ett av världens största restaurangföretag. För oss är självklart engagerade, motiverade och trevliga medarbetare nyckeln till vår framgång. Därför värderar vi vår personal högt och erbjuder en tydlig karriärstege med fortbildning och goda utvecklingsmöjligheter.
Till vårt huvudkontor i Bromma söker vi nu en administratör/koordinator som ska fungera lite som ”spindeln i nätet” för vårt kontor och våra restauranger. Arbetet består i huvudsak av att genomföra administrativa uppgifter i form av rapporter och utskick, men även en del support till restaurang och driftsavdelning.
Arbetsbeskrivning
Nedan följer mer detaljerad information kring vilka arbetsuppgifter som tjänsten innefattar:
• Kontera fakturor
• Avtalshantering Sverige (arkivering, uppföljning etc.)
• Rapportshantering
• Administrativa löneuppgifter
• Utskick av biobiljetter, tävlingspriser etc.
• Svara i telefonväxel
• Ansvara för kundtjänstmail
• Beställningar
• Utbildningssamordning
• Arbetsmiljökoordinering
Vem är du?
Vi söker nu dig som har minst gymnasiekompetens och har ett stort intresse för service och administration. Ett krav är att du har goda kunskaper i Microsoft-paketet och framförallt Excel. Har du även systemkunskap och/eller har lätt för att lära dig hantera nya system är det ett plus.
Du behärskar svenska i tal och skrift, och är strukturerad och noggrann. Vi söker dig som är serviceinriktad och självgående och har ett eget driv, samt gillar att ha många bollar i luften. I rollen behövs också att man är flexibel och lösningsorienterad.
Övrigt
• Rekrytering sker löpande
• Arbetstiden är måndag-fredag 8-16.30, fast månadslön, 25 dagars semester.
• Vi ser gärna att du bor i Stockholm
• Tjänsten är ett vikariat som sträcker sig fr.o.m. början av oktober 2020 t.o.m. maj 2022
• På grund av rådande Coronapandemi krävs en del hemarbete för tillfället
• Tjänsten rapporterar till HR-chef