OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du tidigare erfarenhet av koordinering och administration? Järven Ecotech söker en koordinator omgående i 2-3 månader på distans som kommer att stötta upp deras VD samt övriga i företaget med administrativa uppgifter och koordinering. Är du en orädd person och en riktig doer? Då kan detta vara något för dig!
OM JÄRVEN ECOTECH
Järven Ecotech är ett snabbväxande företag som projekterar och färdigställer kompletta anläggningar för uppsamling och rening av dagvatten, lakvatten, processvatten och avloppsvatten. Genom deras miljöarbete med att finna material och produkter som ger minsta möjliga miljöbelastning bidrar de till en positiv påverkan på miljön och främjar hållbarhet!
OM ROLLEN
Som Administratör/Koordinator kommer du att stötta Järven Ecotechs VD samt resterande inom företaget med koordinering och projektledning. Din arbetsdag kan inkludera allt från att kontakta en leverantör till att sätta upp protokoll till bolagsstämman.
VI TROR ATT DU HAR
- Tidigare erfarenhet av koordinering och/eller projektledning
- Ett driv i att se till att saker blir gjort
SOM PERSON ÄR DU
- Initiativtagande och självgående
- Ansvarstagande och en riktig doer
- Orädd att testa nya saker och driven
ÖVRIGT
- Start: Omgående
- Placering: Distans
- Omfattning: 75-100%, 2-3 månader med möjlighet till förlängning
- Hemsida: jarvenecotech.se (https://www.jarvenecotech.se/)