Administratör/koordinator till logistikföretag i Helsingborg

Administratör/koordinator till logistikföretag i Helsingborg

Arbetsbeskrivning

Vi söker en ny medarbetare till vårat team i kontrollrummet!

Arbetsuppgifterna innebär daglig support till våra kunder via mejl och telefon, orderhantering och transportbokningar i vårat WHS-system. I kontrollrummet håller vi ett relativt högt tempo då vi både är supporter gentemot våra medarbetare ute på lagret och våra kunder. Vi tror på god kommunikation internt och externt, att alltid hålla en hög lägsta nivå och att det finns inga problem - bara lösningar.

Egenskaper
Du som teammedlem ska vara ambitiös, effektiv och noggrann - för oss är det extra viktigt med god social kompetens, då vi både pratar med kunder, chaufförer och kollegor dagligen. Ett gott kundbemötande är A och O i vår roll. Förutom att kunna hantera många olika typer av ärenden på ett effektivt sätt, så arbetar vi hela tiden med att optimera flöden och processer - vi ser gärna att du är en del i det arbetet med tidigare erfarenheter inom en liknande roll.



Meriter och kunskaper

Arbete inom lager-/och logistik på olika nivåer

God datorkunskap och vana vid att arbeta i WHS-system

Vana vid kundtjänst/kundservice

Vi söker dig som är ambitiös, effektiv och noggrann - för denna kund är det extra viktigt med god social kompetens, då dom både pratar med kunder, chaufförer och kollegor dagligen.

Vi söker dig som är ambitiös, effektiv och noggrann - för denna kund är det extra viktigt med god social kompetens, då dom både pratar med kunder, chaufförer och kollegor dagligen.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Manpower AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 februari 2022
  • Ansök senast: 7 mars 2022

Liknande jobb


27 december 2024