Administratör/kundkoordinator till Tekniska verken

Arbetsbeskrivning

Administratör/kundkoordinator till Tekniska verken
Trivs du i en administrativ roll där du får ha kontakt med både interna och externa parter?
Då kan uppdraget som administratör till Tekniska verken vara något för dig!

Om Tekniska verken
Som medarbetare på Tekniska verken är du en viktig del av vår vision – vi bygger världens mest resurseffektiva region. För att lyckas måste vi våga tänka innovativt och utveckla nya, smartare lösningar. Totalt är vi cirka 900 anställda som trivs i en lättsam företagskultur med en arbetsvardag som präglas av våra värdeord, drivande, positiva och trovärdiga. För oss är det självklart att ta vara på våra medarbetares olikheter genom en inkluderande värdegrund. Vi tycker också att det är viktigt att vår arbetsplats speglar samhället och värdesätter därför en jämn könsfördelning och mångfald.

Om arbetet
I rollen kommer du att hantera varierande administrativa arbetsuppgifter och kundärenden kopplat till affärsområdet Värme och kyla. Du kommer att ta emot kundärenden över telefon och mail, vilka registreras, dokumenteras och följs upp via CRM-system. I rollen kommer du även att ha ett nära samarbete med andra funktioner internt.

Om dig
Vi söker dig som trivs i en roll med kundkontakter! Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av att bemöta kunder över telefon, likaså att du har erfarenhet av administration av något slag. Har du erfarenhet av att ha arbetat i CRM-system eller motsvarande är detta meriterande. Som person är du kommunikativ, samarbetsorienterad samt har god förmåga att skapa struktur i ditt arbete. För tjänsten krävs svenska i tal och skrift på mycket god nivå samt att du har förmåga att kommunicera med kunder på engelska över telefon.

Övrigt
Du kommer arbeta på plats hos Tekniska verken på Brogatan 1 i Linköping, men vara anställd via oss på OnePartnerGroup. Tjänsten är på heltid och du arbetar kontorstider, måndag till fredag. Uppdraget sträcker sig initialt till slutet av november, med chans till förlängning.

Ansökningsförfarande
Observera att vi ej har möjlighet att hantera ansökningar via mail med anledning av GDPR. Vi hänvisar till ansökan via annons på vår hemsida eller via annan publiceringskanal.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: OnePartnerGroup Östergötland
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 maj 2022
  • Ansök senast: 22 maj 2022

Liknande jobb


Redovisningsassistent

Redovisningsassistent

20 december 2024