Administratör/kundmottagare

Administratör/kundmottagare

Arbetsbeskrivning

Vi har fullt upp att göra och behöver stärka upp vårt duktiga verkstadsadministrativa team med ytterligare en kollega! Arbetet innebär att hantera administrativa arbetsuppgifter kopplat till verkstadsbesöken såväl som att ta emot våra verkstadskunder med fokus på kundservice i världsklass samt Låter detta intressant, då är det kanske dig vi söker!
Om företaget
Hos oss får du tryggheten av att vara en del i ett stort företag med kollektivavtal samt goda utvecklingsmöjligheter i en kultur präglad av Driv, Integritet och Hållbarhet. Vi erbjuder även mängder av förmåner, bland annat uppskattade personalrabatter och ett generöst friskvårdsbidrag då vi värnar om våra anställdas hälsa. Du får dessutom möjligheten att jobba i en modern verksamhet med duktiga kollegor och en god stämning.
Om tjänsten
Tjänsten som administratör/Kundmottagare är en kombinerad roll där du huvudsakligen kommer att hantera garanti samt försäkringsärenden men också ta emot kunder i kundmottagningen vid behov då vi gemensamt säkerställer att vi tar hand om våra kunder på bästa sätt. Du arbetar för att våra kunder blir nöjda med vårt sätt att lösa deras problem och du arbetar också aktivt för att hålla nere svarstider, upprätta jobbkalkyler, svara på offertförfrågningar och återkoppla våra kunder.
Dina Kvalifikationer
Vi ser att du som söker tjänsten har följande;
Godkänd gymnasieutbildning
Erfarenhet av service/kundbemötande
Goda datakunskaper, meriterande med erfarenhet av att arbeta i CABS samt SAGA2 men inget krav.
Behärskar svenska i såväl tal som skrift för att kunna kommunicera med våra kunder.
B- körkort är ett krav (Manuell växellåda)



Personliga egenskaper
Då arbetet innebär många sociala kontakter, interna såväl som externa, är det viktigt att du tycker om kundkontakt och att du inser vikten av att vara noggrann, positiv och serviceminded. Du är engagerad och motiverad till att göra ett bra jobb och gillar att växla mellan olika arbetsuppgifter. Du trivs i en rörlig och stundtals stressfylld miljö. För att lyckas i rollen är det viktigt att du besitter förmågan att självständigt organisera det dagliga arbetet samtidigt som du är en lagspelare som inte tvekar för att stötta dina kollegor. Om du har ett intresse för bilar och teknik eller är allmänt nyfiken att lära dig tror vi att du har lättare att sätta dig in i verksamheten samt hjälpa våra kunder genom deras verkstadsbesök på ett bra sätt.
Din Bil eftersträvar jämställdhet och mångfald samt värdesätter de kvaliteter som en jämn könsfördelning samt etnisk- och kulturell mångfald tillför verksamheten.
I denna rekrytering kommer stor vikt att läggas vid din personlighet. Ansökningar hanteras löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Ansökan
Känner du att detta stämmer in på dig är du välkommen att ansöka senast 11 februari. Din Bil Sverige genomför enligt gällande rekryteringsprocess i samtliga rekryteringar en kontroll av CV/Meritförteckning, vitsord och vandelsprövning innan anställning.
Vid frågor om oss eller om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterande chef Evelina Othberg på email: evelina.othberg@dinbil.se
VARMT VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SISJÖN ASKIM
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 januari 2022
  • Ansök senast: 11 februari 2022

Postadress

ASKIMS INDUSTRIVÄG 10
ASKIM, 40020

Liknande jobb


Customer Support till Leasingbolag

14 november 2024

Skaderådgivare

Skaderådgivare

14 november 2024

Kundmottagare till verkstad i Stockholm

Kundmottagare till verkstad i Stockholm

14 november 2024