Administratör/kundmottagare till Svinninge Marina på 60%

Arbetsbeskrivning

Vi söker dig som har ett intresse och kunskap om båtar samt båtliv. Är du en person som tycker om att arbeta med administrativa uppgifter i en kundorienteradroll? Bor du även i Stockholms Norrort, då kan detta vara tjänsten för just dig.

Välkommen med din ansökan!

Om bolaget

Svinninge Marina är sedan 1980 en privatägd, kommersiell marina i Österåkers kommun. Marinan har idag 1200 bryggplatser och 700 vinterplatser på land. Svinninge Marina fokuserar på medelstora fritidsbåtar.
Bolaget har idag nio anställda och hela anläggningen sysselsätter drygt 40 personer. Du kommer tillhöra ett sammansvetsat team som värdesätter lagarbete och positivitet. Läs mer om bolaget här www.svinningemarina.se.

Om tjänsten

I rollen som administratör/kundmottagare sköter du den löpande verksamheten på hamnkontoret tillsammans med en annan kollega. I denna roll är du en del av hamnkontoret på Svinninge Marina. Kontoret är öppet både för interna och externa besökare, vilket innebär att rollen inkluderar mycket kundkontakt. Du kommer att rapportera till ekonomiansvarig.

Dina primära arbetsuppgifter kommer att innefatta:

- Offerter och avtal.
- Fakturering och inbetalningar.
- Fördela bryggplatser.
- Administrering av köplatser.
- Bokning av båthantering.
- Felanmälningar.
- Kontroll och administrering av Elmätare.


Om dig

För att trivas i rollen som Administratör/ kundmottagare tror vi att du är en strukturerad person som har ett intresse för båtar privat. Vidare ser vi att du har en positiv inställning och ser värdet av att ge god service. Du är även en kommunikativ person som brinner för lösningar och att ge god service.

För att lyckas i rollen har du en god struktur i ditt arbete, arbetar noggrant och sköter en tydlig dokumentation. Som person är du driven, van att arbeta självständigt, nyfiken och initiativtagande. Vi ser gärna att du står för ordning och reda.

Kvalifikationer
Erfarenhet från en administrativroll.
Har systemvana och goda kunskaper i Office-paketet.
Flytande svenska och engelska i tal samt skrift.

Vi ser det som mycket meriterande om du tidigare har arbetat i en kundfokuserad roll med grundläggande kunskaper inom ekonomi.

Tillträde, omfattning och anställning

Bolaget sitter i Svinninge Marina, Österåkers kommun. Tjänsten är på 60% med start i februari alternativt mars 2022. Arbetstiderna är förlagda måndag, tisdag och fredag 08:00-17:00. Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd av Hero med goda förmåner. Uppdraget är tidsbegränsat fram till juni 2023.

Hur söker du?

Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Elida Rhodin på elida.rhodin@hero.se

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

We are heart working”

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

Kontaktpersoner på detta företaget

Cecilia Enfors
+46 72 302 36 59
Robert Conzato
+4673 384 1341
Mimmie Swärdén
+46729689142
Madelaine Roosmark
+46709306645
Olivia Bergström
0709848547
Mattias Engerdahl
0707634445
Alisha Baig
0709778579
Jimmy Sandin
+46709779096
Ella Olofsson
0709778413
Mattias Engerdahl
0707634445

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Hero
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 december 2021
  • Ansök senast: 15 juni 2022

Besöksadress

Holländargatan 22, Stockholm
None

Postadress

Holländargatan 22
Stockholm, 11359

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024