Administratör/Kundsupport

Administratör/Kundsupport

Arbetsbeskrivning

Med placering på vårt lokalkontor i Umeå och i nära samarbete med tekniker, chefer, kunder och andra medarbetare i organisationen ansvarar du för administrationen inom eftermarknad för norra Sverige.
I rollen som Administratör/Kundsupport ingår uppgifter som att registrera tider, fakturera samt besvara kundsamtal/ hantera kundärenden. Du uppdaterar information i vårt system och hanterar dokumentation. Administratören assisterar även chefer med kontering/registrering av leverantörsfakturor.
Vi söker dig som är strukturerad i ditt sätt att arbeta och som trivs med att utföra flera arbetsuppgifter parallellt. Du är en kontaktsökande person som är bra på att skapa och behålla goda relationer och gillar att hålla en hög servicenivå.
Vi ser gärna att du har vana vid att kommunicera i olika nivåer inom en organisation men även med externa kunder, leverantörer samt samarbetspartners. Vidare ser vi att du är ansvarskännande och driven, du ser vad som behöver göras och tar egna initiativ. Vi söker en person som har ett utpräglat siffersinne och som har en förmåga att prioritera bland flera olika arbetsuppgifter. Då du hanterar en hel del dokument ser vi att du har god förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift.
Vi tror att du har
Godkänd gymnasieutbildning
3-5 års erfarenhet från administrativt arbete (exempelvis ekonomiassistent) med inslag av kundkontakt
Mycket god datavana med goda kunskaper i Officepaketet och gärna även i Outlook.
Du behärskar svenska i tal och skrift och har även goda kunskaper i engelska då det är vårt koncernspråk
Det är meriterande med erfarenhet av att arbeta i SAP.

Kontaktperson och ansökan
För mer information och frågor om tjänsten vänligen kontakta Rekryterande chef Peter Salek: peter.salek@schindler.com alternativt Facklig representant Carola Melinder: carola.melinder@schindler.com

Din ansökan med meritförteckning registrerar du på vår hemsida www.schindler.se så snart som möjligt. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum.
Denna rekrytering görs internt och vi avböjer vänligast samtal från bemannings- och rekryteringsfirmor. Ansökningar tas enbart emot via vårat rekryteringssystem. Ansökningar via mail kommer inte att tas i beaktande.
Vi är ett företag som anser att mångfald leder till ökad produktivitet, högre innovation, bättre beslutsfattande, och högre medarbetarnöjdhet och mindre personalomsättning. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Kontaktpersoner på detta företaget

HR-specialist Madeleine Andersson
08-6224070
Distriktschef Håkan Svensson
070-5860354
Distrikschef Jonas Gärskog
033-124585
Distriktschef Bengt Rickard
070-5897515
Distriktschef Göran Lidén
013-105511
Distriktschef Theresia Olsson
026-122706
Inköpschef Per Ericson
08-6224080
Installationsledare Johan Olsson Malmberg
070-376 4494
Installationsledare Daniel Berndtsson
070-586 0012
HR-specialist Madeleine Andersson
08-6224070

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Schindler Hiss AB DANDERYD
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 december 2021
  • Ansök senast: 20 februari 2022

Besöksadress

Rinkebyvägen 25
None

Postadress

Box 547
DANDERYD, 18215

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024