Administratör/Kundsupport Heltid

Arbetsbeskrivning

Academic Work är nordens största bemannings- & rekryteringsföretag för studenter och unga akademiker. Vår mission är att skapa möjlighet för studenter att få arbetslivserfarenhet vid sidan av sina studier samt hjälpa dem till ett fast jobb. Vi är 170 personer som jobbar internt på våra kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Linköping, Örebro, Jönköping och Oslo. 2006 omsatte Academic Work 560 miljoner kronor. Academic Work är ett ungt företag med kraftig tillväxt och sikte på internationell expansion. Vi som jobbar på Academic Work är snabbare, smartare och hungrigare. Vi vill alltid vara bättre imorgon än vi var igår. Med rätt inställning löser vi problem, driver organisationen framåt och når våra mål. Energinivån är hög på Academic Work och vi hugger alltid i där det behövs. För oss är våra kunder vår passion och vi strävar alltid efter att ha de nöjdaste kunderna i branschen. Dessutom har vi riktigt kul tillsammans! --------------------------------------------------------------------------------------- Academic Work söker nu för kunds räkning två Administratörer på heltid. Kundföretaget är ett globalt transportföretag som arbetar världsomspännande. De finns belägna i centrala Göteborg i trevliga lokaler. Huvudsaklig arbetsuppgift som administratör är att arbeta med kundsupport via telefon. Ärenden som handläggs handlar i huvudsak om fakturajusteringar och kompletteringar av olika uppgifter på fraktsedlar. I tjänsten ingår även arkivering. På arbetsplatsen arbetar Du i team där Du tillsammas med din medarbetare hjälps åt för att på bästa sätt lösa de ärenden som inkommer varje dag per telefon och mail. På uppdraget kommer du att vara anställd konsult för Academic Work och arbeta ute hos vår kund. Din första arbetsvecka kommer du att få en introduktion som är schemalagd på kvällstid. Krav på person: Vi tror att Du som söker tidigare har arbetat på ett litet/medelstort företag med administrativa och liknande arbetsuppgifter. Du har telefonvana och erfarenhet ifrån arbeten med kundkontakt. Meriterande är om Du tidigare arbetat med kundsupport, dataregistering och/eller administration. Som person är du driven, positiv och diplomatisk. Vi tror att Du har lätt för siffror samt har en förmåga att anpassa dig till nya miljöer och arbetsuppgifter. Start: Omgående, välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Rekryteringskonsult Jennie Ridderstad
0313523376 0736444136
Consultant Manager Karin Sandqvist
0313397319
konsultchef Matilda Lyngéus
0313523386 0701617309
konsultchef Jennie Ridderstad
031-352 3376
Catrin Wiberg

Consultant Manager Karin Sandqvist
0313397319
Konsultchef Camilla Brehm
031-352 33 54
Maria Grönqvist

CM Emma Isaksson
031-3523389 0701-617357

Sammanfattning

Besöksadress

Gullbergs Strandgata 15
Göteborg

Postadress

Gullbergs strandgata 15
Göteborg, 41104

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010