OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du gymnasieutbildning och erfarenhet inom kundnära verksamhet? Varmt välkommen med din ansökan!
Om uppdraget
Vi söker en administratör/kundsupport till vår kund inom den offentliga sektorn som arbetar med ramavtal och upphandlingsstöd. Tjänsten är ett konsultuppdrag som startar omgående och kommer pågå fram tills oktober 2024. Tjänstgöringsgraden är på heltid, 100% och du arbetar vid kundens lokaler på söder i Stockholm. Arbetstiderna är mellan 8:00 - 16:30 mellan mån-tors och 8:00 -15:00 på fredagar, flextid ingår. Det finns viss möjlighet till distansarbete.
Dina arbetsuppgifter
I rollen som administratör/kundsupport kommer du främst arbeta med att svara på frågor via telefon och mejl gällande ramavtal. Du arbetat i organisationens kundsupport och tillhör ett team på 7 personer. Ditt team turas om att bemanna telefonen, övrig tid svarar man på ärenden via mejl och man jobbar tätt ihop för att få stöd och hjälp av varandra i teamet.
Dina kvalifikationer
- Gymnasium eller likvärdig utbildning
- Goda kunskaper inom MS Office eller likvärdigt
- Kunna kommunicera obehindrat på svenska såväl i tal som skrift
- Erfarenhet från arbete med inköp, försäljning, kundsupport eller annan kundnära verksamhet
För denna tjänst söker vi dig som har serviceandan i ryggraden, som inte behöver tänka utan gör det där lilla extra för att det kommer naturligt. Du är driven och tar egna initiativ och är samtidigt en god teamspelare. Du har förmågan att anpassa sig till olika situationer och är lika duktig på samtalet med kund som det skriftliga svaret. Vidare har du en pedagogisk förmåga och viljan att göra varje kund nöjd.
Meriterande
- Erfarenhet från och kännedom om hur den offentliga marknaden fungerar
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 29/2 2024.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Annelie Hammarborg annelie.hammarborg@bemannia.se
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 072 169 30 00
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
Kontaktpersoner på detta företaget
Annahita Yassarati
Kristina Fransson
Alexandra Lindholm
Linda Solini
Malin Strandberg
Lisa Målberg
David Målsäter
Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe
Erika Hansson