Administratör/Kundtjänst

Arbetsbeskrivning

Administratör/Kundtjänst
Administratör/Kundtjänstmedarbetare söker till attraktiva företag i Södertälje.



Har du tidigare erfarenhet av att arbeta inom administration eller kundtjänst och är van att arbeta med dator och telefon som främsta arbetsverktyg? Då letar vi efter dig!

Omfattning: Heltid

Arbetsbeskrivning:

• I arbetet ingår sedvanliga uppgifter inom administration och kundtjänst, men du kan även komma att arbeta med enklare arbetsuppgifter inom ekonomi däribland fakturering. Arbetet ställer höga krav på service och det är meriterande om du tidigare arbetat i en assisterande roll. 
• Randstad arbetar på uppdrag av några av Södertäljes starkaste varumärken och vi månar om att vara en relevant arbetsgivare för dig som söker spännande utmaningar och som vill bredda ditt kontaktnät.


Kvalifikationer:

• För att trivas i denna roll bör du vara van vid att arbeta med dator och telefon. Du har lätt för att sätta dig in i nya system och har erfarenhet av att arbeta mot deadlines. Du har mycket goda kunskaper i både engelska och svenska.
• Det är meriterande om du har erfarenhet av ekonomi eller gymnasial utbildning med inriktning ekonomi. Du har mycket goda kunskaper i både engelska och svenska.
• Vi ser gärna att du är service och kvalitetsinriktad och trivs med att jobba i ett högt tempo.



Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som person har du ett personligt engagemang och en god förmåga att effektivt driva ditt arbete och dina projekt framåt. Du har lätt för att samarbeta i team och är bra på att planera och organisera ditt arbete. Du är angelägen om att nå resultat och att hålla deadlines med hög kvalitet i ditt arbete.


För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag: 2018-10-31, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Babel Barisho Babel.barisho@randstad.se [ mailto:Babel.barisho@randstad.se ] & Linda Rosenqvist Linda.rosenqvist@randstad.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB Stockholm
  • 5 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 24 september 2018

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


24 december 2024

24 december 2024

24 december 2024

Servicetekniker

Servicetekniker

23 december 2024