Administratör/Medicinsk sekreterare

Administratör/Medicinsk sekreterare

Arbetsbeskrivning

ADMINISTRATÖR TILL SYNCENTRALEN, STOCKHOLM
Tjänsten ligger under segmentet Healthcare och är placerad på Stockholms Syncentral. Sodexo AB 's ambition är att genom Quality of Life arbeta för kompetens, kvalitet och nöjda patienter, samverkanspartners och kunder. På Syncentralen arbetar ca 80 personer med rehabilitering och habilitering av personer med synnedsättning eller blindhet. Vi är organiserade i åldersindelade team och finns i lokaler vid Fridhemsplan. Yrkeskategorier är bl.a. synpedagoger, leg.optiker, kuratorer, leg.psykologer, leg. fysioterapeuter, IT-pedagoger, administratörer m.fl.

Vi söker nu en administratör/medicinsk sekreterare till verksamheten.

Dina arbetsuppgifter;
Sedvanliga sekreteraruppgifter som bokningar i journalsystemet Take Care, remisshantering, telefonservice och receptionsarbete hos vårdgivare.

Dina kvalifikationer;


• Du delar våra värderingar serviceanda, laganda och utveckling.
• Du är en person som är positiv, strukturerad och vill ge god service till patienter och besökare.
• Du har goda kunskaper i journalsystemet Take Care.
• Du har god förmåga att uttrycka dig väl på svenska i tal och skrift.
• Du har god förmåga och trivs med att arbeta i nära samarbete med andra professioner i verksamheten.
• Du är en person med engagemang och har förmågan att se möjligheter istället för hinder.

Erfarenhet av administrativt arbete hos vårdgivare är meriterande. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Anställningsform och arbetstider:
Tillsvidare Heltid, dagtid. Intervjuer sker löpande.
Tillsättning efter överenskommelse. Vi vill ha din ansökan senast 2020-09-22

Frågor:
Åsa Jidell, Teamchef, Syncentralen, asa.jidell@sodexo.com 076-502 3012
Eva Karlström, Enhetschef, Syncentralen, eva.karlstrom@sodxeo.com 076-502 3701
Om du är rätt person kan vi erbjuda dig ett stimulerande och omväxlande arbete. Du får många trevliga och kompetenta kollegor.


Sodexo grundades av fransmannen Pierre Bellon år 1966. Med hjälp av några tusen franska francs på fickan och stor entreprenörsanda startade han ett litet företag som levererade mat till företag i hans hemstad Marseille. Idag är Sodexo en av världens största arbetsgivare med verksamheter i 64 länder. Vi är världsledande inom Quality of Life Services vilket betyder att vi varje dag arbetar med målet att bidra till människors livskvalitet.

Genom över 100 olika tjänster effektiviserar och säkerställer vi att olika servicefunktioner fungerar på företag, sjukhus, skolor och andra arbetsplatser, t ex: lokalvård, arbetsplats-, måltidstjänster. Vi driver även hjälpmedels- och konferensverksamhet.

Vårt brinnande engagemang för hållbarhet, att utveckla våra medarbetare och främja mångfald är vida känt runt om i världen och har resulterat i en mängd prestigefyllda utmärkelser. I Sverige omsätter vi 371 miljoner euros och sysselsätter 4000 medarbetare. Det gör oss till ett av Sveriges ledande Service Managementföretag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Jimmy Andersson, Restaurangchef
46 8-5788 5622
MariaNordström, Housekeeper

LindaJaensson,
08-5788 5938
IngelaLundström, Receptionschef
090-108749
MariaWestman, Reception/Fackligt ombud
090-108700
Ingela Lundström, Receptionschef
090-108749
Jimmy  Andersson, Restaurangchef
46-8-5788 5622
Carina Runermark, Arbetsledare
08-57883069
Maria Westman, Reception/Fackligt ombud
090-108700
Tommy Öhman,

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sodexo AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 31 augusti 2021
  • Ansök senast: 22 september 2021

Besöksadress

Muréngatan
None

Postadress

Box 47620
Stockholm, 11794

Liknande jobb


27 november 2024

Medicinsk sekreterare

27 november 2024

26 november 2024