Administratör/offerthandläggare till norra Stockholm

Administratör/offerthandläggare till norra Stockholm

Arbetsbeskrivning

Starfinder är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag med kunniga och skickliga rekryteringskonsulter som tillsammans har över 40 års erfarenhet av rekrytering och personaluthyrning. Starfinder är baserade i Stockholm och har erfarenhet av rekrytering och bemanning på alla nivåer, både tjänstemän och kollektivarbetare.

Vår passion är att hjälpa företag och människor att mötas och uppnå nya nivåer tillsammans, därför har vi valt att jobba med rekrytering. Vårt uppdrag är att erbjuda utveckling och trygghet för våra medarbetare samt leveranssäkerhet, hög servicegrad och långsiktighet till våra kunder. Vi på Starfinder är glada och stolta över att vara specialister inom sex olika affärsområden.

Starfinder har kollektivavtal och är medlemmar i Svenskt Näringsliv och Almega - Sveriges största arbetsgivar- och branschorganisation för tjänsteföretag.

Arbetsuppgifter
Vi söker nu en administratör till en avdelning som som hanterar privatleasing och personalbil. I din roll kommer du att ansvara för att kunder och bilförare snabbt och med hög service får svar på sina offertförfrågningar. Du kommer att vara en del av ett engagerat team på 10 medarbetare. I rollen ingår det samarbete med både interna och externa kontakter, och därför söker vi dig som brinner för service och har förmågan att ge kundbemötande i toppklass. Du har med dig en positiv inställning och en "can do" attityd.

Du kommer att arbeta med:
- Hantera och räkna på offerter för billeasing till våra kunder.
- Svara på frågor angående till exempel beräkningar och företagspolicys.
- Informera och vara rådgivande gentemot kunder om hur det är att leasa en bil samt lämpliga val beroende på kostnad och vad kunden vill ha, via telefon och mail.
- Lägga beställningar internt efter signerad offert.
- Söka svar internt och ta ägarskap för dina kundärenden för att leverera bästa service.

Vi lägger stor vikt i att du brinner för service och har förmågan att ge kundbemötande i toppklass. Vi söker dig med en positiv inställning och med rätt personliga egenskaper.

Din profil
För att lyckas i rollen tror vi att du har flerårig erfarenhet från servicebranschen i roller som innefattat kundservice och kundkontakt. Har du arbetat i bilbranschen tidigare så ser vi det som mycket meriterande. Vidare är du en van dator- och systemanvändare och gillar att arbeta administrativt. Har du lätt för språk och kan tala fler språk än svenska och engelska är det meriterande.

Som person gillar du att ha många bollar i luften. Du är en lagspelare som också kan arbeta självständigt och ta egna beslut. Är du dessutom serviceminded, noggrann och drivs av att hitta de bästa lösningarna för kunden så tror vi att du kommer att passa in mycket bra.


Anställning och ansökan
Tjänsten är på heltid, med start omgående. Företaget finns i Solna och du arbetar kontorstider, måndag-fredag. Du får en trygg anställning hos Starfinder och en konsultchef som finns vid din sida längs vägen och stöttar dig i din roll och peppar dig till en framgångsrik karriär. Mycket stor chans finns till anställning direkt hos vår kund. Frågor om tjänsten och processen besvaras av rekryterare Catrin Fjellström, 0700744018. Intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt.

Vi ser fram emot din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Starfinder
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 februari 2022
  • Ansök senast: 31 juli 2022

Liknande jobb


Kredithandläggare till Marginalen!

Kredithandläggare till Marginalen!

28 november 2024

HR-handläggare

27 november 2024

27 november 2024

25 november 2024