Administratör/office manager

Administratör/office manager

Arbetsbeskrivning

Fastighetsmäklarinspektionen är en statlig myndighet med kontor i Karlstad. Vi är ca 25 medarbetare som bidrar till god fastighetsmäklarsed på bostadsmarknaden. Du kan läsa mer om vårt uppdrag på vår webbplats www.fmi.se.




På Fastighetsmäklarinspektionen arbetar vi med registrering och tillsyn av fastighetsmäklare.

Vi har också ett viktigt uppdrag att utveckla och sprida kunskap om god fastighetsmäklarsed. I vår verksamhet vänder vi oss främst till fastighetsmäklare och konsumenter i bostadsaffärer, det vill säga köpare, säljare och spekulanter. Snart kommer även mäklarföretagen att omfattas av registrering och tillsyn vilket gör att vi behöver förstärka vår myndighet med fler engagerade och kompetenta medarbetare.

Dina arbetsuppgifter
Som administratör hos oss kommer du att vara involverad i hela myndighetens arbetsprocesser och uppgifter. Du kommer att handlägga ärenden, hantera löpande administration och ha kontakt med externa parter. I ditt arbete ingår att underlätta och möjliggöra den dagliga verksamheten och bland annat ansvara för att telefoni, IT och lokaler fungerar. Hos oss får du möjlighet att vara med och bidra till ständiga förbättringar och vår digitala utveckling.

Din kompetensprofil
Vi söker dig som har relevant högskoleutbildning. Du har erfarenhet av en administrativ roll med fokus på service och du är van att arbeta i digitala system. Du har en god språklig förmåga i tal och skrift på svenska. Det är meriterande om du har erfarenhet av arbete med fastighetsmäklarfrågor.

Vi söker dig som är trygg i dig själv och som kan arbeta i en föränderlig arbetssituation. Som person är du ordningsam, prestigelös och bidrar till ett gott samarbete. Du har en god förmåga att åstadkomma resultat, självständigt och tillsammans med andra. Din kommunikativa förmåga är god. Du agerar professionellt och har en stark känsla för service.

Anställningsform
Tjänsten är en tillsvidareanställning med tillträde enligt överenskommelse. Vi tillämpar provanställning.

Vill du veta mer?
Mer information om tjänsten får du av vår tf. administrativa chef Anna Ekholm. Fackliga representanter är Sandra Blomgren, Saco-S och Mari Gremlin, ST. Du når samtliga genom att ringa vår växel på telefonnummer 010-458 01 00.

Så här ansöker du

Välkommen att söka tjänsten via vårt rekryteringsverktyg på fmi.se/lediga jobb. Senast den 12 november 2020 vill vi ha din ansökan.

Kontaktpersoner på detta företaget

Stf myndighetschef och kanslichef Miika Wallin
08-555 524 67
Myndighetschef Eva Westberg
08-555 524 68
Jurist Ola Gotting
08-555 524 72

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Fastighetsmäklarinspektionen
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 oktober 2020
  • Ansök senast: 12 november 2020

Besöksadress

Sankt Paulsgatan 6
STOCKHOLM

Postadress

BOX 17174
STOCKHOLM, 10462

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024