OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ancon har utvecklat och levererat Kassasystem till ledande barer och restauranger sedan 1998
Gedigen erfarenhet kombinerat med ungdomlig hunger är grunden vi står på. Vi har 3 år i rad (2018, 2019 och 2020) blivit utsedda till ett Gasellföretag av tidningen Dagens Industri.
Vi utlovar en tillväxtresa i högt tempo med mycket frihet – Vi anställer och investerar i människor vi tror på.
Ancon kan idag säga att vi har marknadens modernaste och kraftfullaste Kassasystem/Orderplattfrom för restauranger. Och efter snart 25 års arbete fortsätter vi utveckla våra produkter löpande, så att vi med god marginal kan leverera nordens bästa lösningar.
Om tjänsten
Vi söker nu en Administratör/Orderadministratör till vårt centrala kontor i Uddevalla, där vi idag är ca 12 personer som jobbar.
Arbetsuppgifter
I rollen som Orderadministratör ges du möjlighet till en central och varierande position med administrativa uppgifter av olika komplexitet och omfattning. Du kommer b.la. administrera och skapa ordrar åt säljavdelningen, fakturera, följa upp leverantörsreskontra, svara på administrativa frågor från våra kunder via både telefon och mail. Du kommer du att arbeta i marknadsledande CRM -och administrationssystem.
Kvalifikationer och erfarenhet.
Vi tror att du har god förmåga att prioritera dina arbetsuppgifter och trivs med att oväntade arbetsuppgifter kan hamna på ditt bord. Vana av att arbeta i affärssystem.
Vidare tror vi att du:
- Utmärker dig för din känsla för struktur och ordning
- Älskar att följa administrativa processer.
- Är kostnadsmedveten och resultatorienterad
- Tar stort ansvar och alltid håller deadline
- Assistera och ge service till kollegor
Meriterande är om du har erfarenhet av Fortnox och Hubspot
Kontaktpersoner på detta företaget
VD Mikke Hermansson
052313100