Administratör/Orderhanterare sökes för kortare uppdrag hos Båstadgruppen!

Administratör/Orderhanterare sökes för kortare uppdrag hos Båstadgruppen!

Arbetsbeskrivning

Båstad-Gruppen en av Nordens ledande leverantörer av arbetskläder, skydds- och yrkesskor, med försäljning via återförsäljare i hela Europa.

I mitten av 2000-talet etablerade Båstad-Gruppen ett eget varumärke, MONITOR inom både skyddsskor, yrkesskor och arbetskläder.

År 2019 förvärvades Sandryds Group AB. Därmed förstärkte Båstad-Gruppen sin position som en ledande leverantör till industri- och byggfackhandel. Sandryds har i Smila workwear och South West två mycket starka varumärken som passar perfekt tillsammans med Båstad-Gruppens befintliga erbjudande inom skydds- och yrkesskor

För mer information se www.bastadgruppen.com

Är du ute efter ett spännande projekt inom administration och orderhantering fram till årsskiftet? Vi erbjuder ett kortare uppdrag för dig som är på jakt efter en tillfällig sysselsättning. Här får du nytta av din administrativa förmåga och din fallenhet för att se detaljer . Varmt välkommen med din ansökan!

OM FÖRETAGET

Båstadgruppen är en av Nordens ledande leverantörer av arbetskläder, skydds- och yrkesskor, med försäljning via återförsäljare i hela Europa. I mitten av 2000-talet etablerade Båstadgruppen ett eget varumärke, MONITOR inom både skyddsskor, yrkesskor och arbetskläder. År 2019 förvärvades Sandryds Group AB. År 2021 förvärvades TopSwede AB, samt under 2022 förvärvades Matterhorn Sverige AB. Därmed förstärkte Båstadgruppen sin position som en ledande leverantör till industri- och byggfackhandel. Båstadgruppen har idag varumärkena Monitor, Smila workwear, South West, Top Swede, Matterhorn och ATG som alla är starka varumärken som passar perfekt tillsammans i Båstadgruppens erbjudande inom skydds- och yrkesbranschen.

OM TJÄNSTEN

Fram till årskiftet behöver Båstadgruppen förstärkning med registrering av ordrar och beställningar. Rollen präglas till stor del av administrativa uppgifter där du hanterar och registrerar ordrar och beställningar i deras nya ärendesystem. Du kommer till viss del få vara behjälplig och besvara inkommande samtal från kunder gällande frågor kopplat till leverans och beställning.

VEM ÄR DU?

För att lyckas i den här rollen ser vi gärna att du har ett strukturerat och noggrant arbetssätt. Du föredrar att arbeta i ett högt tempo samtidigt som du har ett öga för detaljer och du lämnar inget åt slumpen. Likväl trivs du i kundmötet och ser alltid till att leverera service över kundens förväntan.

Då det är ett kortare uppdrag är det viktigt att snabbt komma in i teamet och i arbetsuppgifterna, därför vi ser gärna att du trivs i att arbeta i grupp och att du har lätt att skapa nya kontakter och bygga relationer. Du är inte heller rädd för att be om hjälp när det behövs.

Det är meriterande om du har arbetat med kundservice och administration sedan tidigare och/eller besitter övriga nordiska språkkunskaper, dock är det inget krav.

VI SÖKER DIG SOM

• Kommunicerar obehindrat i tal och skrift på svenska, goda kunskaper i engelska
• Har god dator- och systemvana



PRAKTISK INFORMATION
Uppdragsgivare: Båstadgruppen AB
Start: Omgående
Placering: Ängelholm
Omfattning: Heltid, visstidsanställning fram till och med 2023-01-02
Arbetstider: Mån – fre 07:30-16:30
Lön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas

VI ERBJUDER DIG

Workz är specialister på kundservice. På Workz ger vi dig en grundlig utbildning och träning i service och kundhantering. När du är klar blir du en certifierad kundservicemedarbetare. Hur du gör karriär på företaget avgör endast dina egna ambitioner, vi stöttar dig och är med dig vid din sidan fullt ut i din utveckling.

Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz inkluderar kollektivavtalsenliga villkor samt en dedikerad konsultchef som utbildar dig, och alltid finns tillgänglig för att hjälpa till. Välkommen till Workz!

ANSÖKAN

Vi genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din mail direkt efter ansökan och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat. Se gärna filmen om vår rekryteringsprocess.
Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Ulrica Engbrink

Jonas Norén

Emmy Angeklint

Sanna Larsen

Daniel Topic

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Workz Sweden AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 oktober 2022
  • Ansök senast: 11 november 2022

Besöksadress

Stadsgården 10 11645 Stockholm
None

Postadress

Stadsgården 10
Stockholm, 11645

Liknande jobb


Administration och Varuhantering

Administration och Varuhantering

12 november 2024

Projektkoordinator sökes!

Projektkoordinator sökes!

12 november 2024