OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifter
Till ett företag i Alvesta söker vi efter en god administratör till orderavdelningen.
Jobbet innebär orderhantering inkl sammanställning och dokumentation.
I jobbet ingår även en del kundkontakt.
Formell kompetens
God erfarenhet av administrativt arbete.
Mycket god datavana.
Din bakgrund
Som sökande har du tidigare erfarenhet av orderhantering/orderregistrering.
Personliga egenskaper
Som sökande är du flexibel, nogrann och positivt inställd tilll nya utmaningar. Det är viktigt att du har lätt för att lära och att du är bra på att samarbeta.
Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort
Visstidsanställning/Heltid/Alvesta
Tillträdesdag
Omgående
Information
Urval sker löpande.
Välkommen med din ansökan redan idag!
Lernia är vägen framåt
Lernia är en av Sveriges ledande kompetenspartners inom bemanning, utbildning och omställning. Våra tjänster hjälper individer och kunder inom det privata näringslivet och den offentliga sektorn att stärka sin konkurrenskraft, vilket i sin tur bidrar till en bättre fungerande arbetsmarknad och en ökad integration. Vi finns på fler än 100 orter i Sverige och är kvalitets- och miljöcertifierade.
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Lundqvist
Malin Richardson
Louise Öman
Malin Richardson
072-254 11 11
Linda Lundqvist
0722-541118
Magnus Jonsson
Louise Öman
0722-541119
Madeleine Fransson