Administratör/Personalansvarig till Gummigrossen

Administratör/Personalansvarig till Gummigrossen

Arbetsbeskrivning

Om kundföretaget
Gummigrossen AB är Sveriges största grossist inom däck, fälgar och tillbehör. Sedan 2019 är Gummigrossen en del av Nordic Tyre Group med dotterbolag i Sverige, Norge och Finland och Baltikum. Deras kontor och lager ligger i Örnsköldsvik. Verksamheten bygger på god lagerhållning, snabba leveranser och innovativa affärssystem. Gummigrossen präglas av korta kommunikationsvägar och ett engagerat ledarskap. Hos Gummigrossen finns stora möjligheter att utvecklas och de ser personalens delaktighet till nya idéer som kan utveckla och underlätta verksamheten som en viktig del i framgångskedjan. www.gummigrossen.se

Dina arbetsuppgifter
Att arbeta på Gummigrossen innebär möjligheten att vara med på en spännande resa och samtidigt få en inblick i hur däckbranschen fungerar. Det dagliga arbetet berör främst administration, reklamationer och personalfrågor. Mer specifikt kommer du att utveckla rutiner kring det administrativa samt hantera och organisera reklamationsärenden.

Tjänsten är på heltid, i Bjästa och skiftgång kan förekomma.


Din profil
Till rollen som Administratör/Personalansvarig söker vi framför allt dig som är en driven och kommunikativ person som motiveras av att få ta eget ansvar och att få lära dig nya saker.

För att komma in i rollen så snabbt som möjligt så ser vi gärna att du har tidigare erfarenhet av administration och personal. Vi ser det som meriterande om du har grundläggande kunskaper inom arbetsrätt och erfarenhet av rekryteringar. Du har datavana och är en flexibel person som trivs med att ha många bollar i luften. Om du har viss branscherfarenhet och har arbetat med liknande uppgifter tidigare ser vi det som ett plus.


Övrig information
Den här rekryteringsprocessen genomförs av Konsultia på uppdrag av Gummigrossen och du blir direkt anställd av Gummigrossen. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Linda Wedin på telefonnummer: 072–5172650 eller via e-post: linda@konsultia.se.

Vi arbetar med löpande urval och tillsätter tjänsten så fort vi hittat rätt person.


Om oss
Konsultia är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag och har kollektivavtal. Konsultias bemannings- och rekryteringslösningar hjälper industrin med kompetensförsörjning och produktion i balans. Genom schyssta villkor och en värderingsdriven företagskultur attraherar vi medarbetare som gör skillnad varje dag. www.konsultia.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Lena Persson

Pernilla Gustafsson

Hakan Mol
072-5172614
Pernilla Gustafsson

Lena Persson

Hakan Mol

Hakan Mol

Emma Edling
0705172016
Kjell Wikström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Konsultia
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 januari 2023
  • Ansök senast: 19 februari 2023

Besöksadress

Nobelvägen 2, Gävle
None

Postadress

Nobelvägen 2
Gävle, 80267

Liknande jobb


Koordinator till bemanningsenheten

Koordinator till bemanningsenheten

26 november 2024

Bemanningsplanerare

Bemanningsplanerare

26 november 2024

Administratör till Barn- och ungdomskontoret

Administratör till Barn- och ungdomskontoret

25 november 2024