Administratör/planerare

Administratör/planerare

Arbetsbeskrivning

Bromölla kommun i nordöstra Skåne, vid gränsen mot Blekinge, har närmare 13 000 invånare. Vi har den lilla kommunens fördelar med närhet och korta avstånd både geografiskt och mellan människorna. Här finns goda kommunikationer, ett prisat företagsklimat och levande kultur- och fritidsliv. Kommunen omges av vacker och omväxlande natur med närhet till både insjöar och hav. Bromölla är nära och överraskande bra.

Vi är en grupp som består av sex enhetschefer, kvalitets-utvecklare och omsorgschef. Vi söker en administratör/planerare som vill vara med och utveckla vår enhet. Hos oss är det viktigt med prestigelöshet, ett gott samarbete och en positiv anda. Vi innehar olika styrkor och är en dynamisk grupp med bred kompetens. Förutom att du får möjligheten att jobba med ett härligt gäng, så erbjuds du även regelbundna utbildningar samt tillgång till alla de stödfunktioner man behöver såsom; HR-stöd, ekonomi, bemanningsenhet, verksamhetsutveckling, juridik och kvalitetsarbete. Som medarbetare erbjuds du bland annat friskvårdsbidrag, byte till extra semesterdagar m.m.


ARBETSUPPGIFTER
Som administratör/planerare har du ett självständigt och omväxlande arbete med uppgifter som varierar från dag till dag. Du är van vid att prioritera, hantera information och skapa struktur. Du bidrar med nytänkande för att ständigt utveckla verksamheten och du hittar lösningar som fungerar både övergripande och på detaljnivå. Ditt engagemang är stort och du har förmåga att samarbeta med ledning och medarbetare. Arbetsuppgifterna består i att vara ett stöd till enhetscheferna i det dagliga arbetet med planering av personal, bemanning och rekrytering. Du arbetar i Office-paketet, Time Care Pool, Multiaccess, Aiai och Personec. Att vara ett stöd i dialogen mellan lönekontoret och bemanningsenheten ingår i din roll.

KVALIFIKATIONER
Du som söker:

• får gärna ha en PA-utbildning eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer som lämplig.
• har erfarenhet av administrativt arbete såsom planering, bemanning och administration.
• har goda kunskaper om målgrupperna inom verksamhetsområdet Omsorg funktionsnedsättning.
• har en god samarbetsförmåga.
• har ett genuint brukarperspektiv.
• har en god analytisk förmåga, kan arbeta självständigt och i grupp och är drivande i de frågor du ansvarar för.
• har en god kommunikativ förmåga och kan uttrycka dig väl i tal och skrift.
• får gärna (meriterande) ha arbetat i Aiai, Timecare Mulit Access och/eller Treserva.


ÖVRIGT
Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryterings hjälp i samband med denna annons.

Sammanfattning

Liknande jobb


HR praktikant

HR praktikant

20 november 2024

Rekryteringsadministratör

Rekryteringsadministratör

20 november 2024

Payroll and HR Coordinator

19 november 2024