OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Administratör/Print och utskick hos en leverantör av affärssystem till elbranschen
Zavann AB är ett glatt och ungdomligt gäng som sitter i trevliga lokaler i Råsunda ?Dallas-skrapan? i före detta Fotbollstadion, Solna Centrum.
Zavann specialiserar sig på att leverera affärslösningar till expansiva elhandelsbolag på den europeiska elmarknaden. Med hjälp av våra innovativa lösningar skapar vi nya möjligheter på elmarknaden för våra kunder. Lösningarna baseras på det egenutvecklade affärssystemet Gasell med tillhörande moduler och tjänster.
Vi sköter bland annat fakturering samt tryck- och utskickstjänster åt våra systemkunder. Inom dessa områden, fakturering och tryck/utskick, hanterar vi hela kedjan - framtagande av faktureringsunderlag, tryck, kuvertering, utskick, kundreskontra, kravhantering och support.
Vi söker nu en person som kan arbeta inom både områdena fakturering och tryck/utskick.
Tjänsten
Du arbetar i en liten grupp. De huvudsakliga arbetsuppgifterna är att hantera våra kunders; kundreskontra, kravhantering, betalningstransaktioner, print och utskick. I arbetsuppgifterna ingår även den dagliga posthanteringen, hantering av större utskick samt support/backoffice till våra kunder. Print och kuvertering sker i vårt egna tryckeri.
Personlighet
Du är en lagspelare som är ansvarstagande, noggrann, stresstålig och har hög servicekänsla. I arbetsuppgiften tryck/utskick krävs att du är beredd på att "hugga i" eftersom vi hanterar stora volymer. För arbetet inom backoffice bör du ha lätt för att uttrycka dig i tal och skrift. Vidare bör du inte vara rädd för att arbeta med siffror. För den som visar framfötterna finns stora möjligheter till ytterligare uppgifter inom företaget.
Kvalifikationer
Du måste ha relevant arbetslivserfarenhet och är troligen i början av din arbetskarriär. Har du erfarenhet eller utbildning inom ekonomi så är detta meriterande. Kunskaper i Excel är önskvärt.
Det faktum att vi är ett litet bolag som arbetar i egenutvecklade system, med varierande uppgifter, innebär att du kommer att få en bred kunskap inom området elhandel.
Ansökan
Vi hanterar ansökningar och intervjuer löpande och ser därför gärna att du skickar din ansökan till jobb@zavann.se så snart som möjligt. Har du frågor kring tjänsten kontaktar du Mia Nordlander på mia.nordlander@zavann.se eller 08-517 099 05.
Varaktighet:Tillsvidare
Arbetstid: Kontorstid 8-17, heltid
OBS! Rekryterings-, annonserings- och konsultsamtal undanbedes vänligen. Tack på förhand!
Kontaktpersoner på detta företaget
Utvecklingschef Henrik Bodin
08-51709923
VD Mats Rosén
08-51709905
Mia Nordlander
08-51709910