Administratör/Projektkoordinator till internationellt företag i Växjö

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter

För vår kunds räkning söker vi nu en administratör som kommer arbeta i en mindre projektledarroll mot uppdrag i ett internationellt företag i Växjö.
Uppdraget är en del av vår personaluthyrning vilket innebär att du kommer att vara anställd av Maxkompetens men arbeta som konsult hos vårt kundföretag. Tjänsten ska tillsättas omgående och vi söker dig som finns tillgänglig för omgående start. Uppdraget inleds med tre till fyra månaders anställning, med chanser till ett långsiktigt behov.

Rollen är placerad på vår kunds leveransavdelning, där de främsta arbetsuppgfiterna består av bland annat:

- Administrera beställningar, både internt och externt.
- Arbeta mycket med kundkontakter.
- Utföra uppföljningar på organisationens leveransstatusar.
- Upprätta serviceavtal.
- Vara koordinator i mindre projekt, internt/externt.


Din profil

Vi söker dig som som gärna har tidigare erfarenheter inom någon liknande tjänst. Du trivs i att få vara i en central och kommunikativ roll , där du kan hantera både interna och externa kontakter på ett proffessionellt sätt. Du har en hög servicekänsla och kan snabbt anpassa dig i föränderliga situiationer. Då koncernspråket är på engelska har du mycket goda kunskaper i både tal och skrift. Det är mycket meriterande om du har arbetat i affärssystemet SAP, samt har förmågan att lätt lära dig nya datasystem.

Vidare som person är du en mycket flexibel, noggrann och lösningsfokuserad medarbetare som gärna bidrar till en härlig stämning på arbetsplasten. Du kommer ingå i ett arbetsteam som har fleråriga erfarenheter, där ni kan utbyta mycket kunskaper med varandra.

Start: Omgående/enl. överrensskomelse.
Arbetsplats: Växjö.
Arbetstid/omfattning: Heltid.
Lön: Individuell lönesättning tillämpas.

Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, varför vi gärna tar emot din ansökan redan idag via vår hemsida www.maxkompetens.se.

Välkommen med din ansökan!



Om oss

Maxkompetens startade 2003 och har kontor på sex orter i Sverige. Vi är ett av Sveriges ledande företag för uthyrning av studenter och akademiker och har en stor del av vår verksamhet riktad mot teknik och industri. Vi tillsätter årligen över 1 000 jobb och har ca 250 konsulter ute på uppdrag varje dag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Li Lövebrant
08-120 753 03
Li Lövebrant
08-120 753 05
Daniel Stenberg
08-12075308
Kristina Lindberg
0470-723388
Rebecca Moberg
0705-461222
Madeleine Göransson

Madeleine Göransson
0733-205636
Madeleine Göransson
0733205636
Kristina Lindberg

Sanna Hagelin
0733205638

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Maxkompetens Konsult AB Stockholm
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 31 maj 2015

Besöksadress

Framtidsvägen 12, Växjö
None

Postadress

Herkulesgatan 12
Stockholm, 11152

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024