OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu administratörer/receptionister som är redo för nya spännande utmaningar. Har du jobbat i en koordinerande roll med många kontaktytor där fokus ligger på service och administrativa uppgifter kommer du trivas i denna typ av roll. Arbetsuppgifterna kan variera beroende på uppdrag men det kan vara alltifrån mötesbokning, schemaläggning, ta emot kunder och klienter, vara behjälplig i olika ärenden och mycket mer. Oavsett hur länge du varit i branschen så är du varmt välkommen med din ansökan!
Vem söker vi?
Vi söker dig som har arbetat med administrativa arbetsuppgifter tidigare. Det är meriterande om du har erfarenhet ifrån servicebranschen eller arbetat i en global organisation tidigare. Som person tror vi att du är framåt, social, noggrann och flexibel. Du ser vad som behövs göras och hjälper gärna till där det behövs. Du trivs med en varierande arbetsdag och gillar mötet med nya människor!
Du erbjuds
Du kommer att erbjudas ett roligt och utvecklande arbete inom administration. Detta är en strålande chans att utvecklas och få chansen att arbeta på spännande arbetsplatser. Kunder och uppdragslängd samt arbetsuppgifter kan variera beroende på kundens behov.
Vi ser fram emot din ansökan redan idag! Vid frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Albin Caspersen, albin.caspersen@jurek.se.
Om företaget
Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR/Administration samt marknad och management.
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson
Rakel Jarl
Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson
Ulriikka Uittomäki
Berivan Mohammed
Malin Alexandersson
Thomas Eklöf
Rakel Jarl
070-972 13 52