Administratör/receptionist

Arbetsbeskrivning

Feelgood är ett av Sveriges ledande hälsoföretag och verkar inom företagshälsa och sjukgymnastik. Vi erbjuder innovativa hälsotjänster till företag, organisationer och privatpersoner. Vårt motto är att satsningar på hälsa ska vara en lönsam investering, genom ökad produktivitet och sänkta kostnader för ohälsa i företag och ökad livskvalitet för privatpersoner. Feelgood är ett rikstäckande företag med cirka 500 medarbetare och levererar hälsotjänster på 150 enheter över hela landet, av dessa är sextiotalet egna anläggningar. Företaget grundades år 1995 och är noterat på Nasdaq OMX Nordic, Small Cap.


Feelgood växer. Till vår region i Väst söker vi därför en

Administratör/receptionist

Vår vision är Sveriges friskaste kunder. På vår enhet inne i Göteborg är vi idag ca 40 medarbetare som arbetar i team gentemot våra olika kundföretag och levererar tjänster inom arbetsmiljö- och hälsoutveckling, rehabilitering och sjukvård. Vi håller till i ljusa fräscha lokaler i centrala Göteborg. Positiv inställning, innovation, helhetssyn och en stark vilja att åstadkomma goda resultat kännetecknar vår kultur och arbetsgemenskap.

Som Administratör/receptionist arbetar du med ett professionellt och serviceinriktat bemötande mot kundanställda, kundföretag, myndigheter och medarbetare på enheten. Du hanterar kundförfrågningar och sköter bokning samt ombokningar. Du servar våra medarbetare med allmän service, administrerar daglig posthantering, beställer och tar emot varor samt löser dagliga uppkomna ärenden. Du supporterar vår säljorganisation med enklare uppdrag.

Vi söker dig som organiserar och prioriterar ditt arbete på ett effektivt sätt, men också har lätt för att anpassa dig till förändrade omständigheter. Du behöver ha goda kuskaper inom Office-paketet och det är också en fördel om du jobbat inom vården och därmed har arbetat i journalsystem, så som t.ex. CGM J4 (Asynja). Kanske är du i botten undersköterska eller medicinsk sekreterare, men det är inte ett skallkrav. Du är bra på att arbeta tillsammans med andra och du kommunicerar på ett konstruktivt sätt.

Vid denna rekrytering lägger vi i urvalet stor vikt vid personlig lämplighet. Vi kommer att tillämpa ett löpande urval.

Tjänstens omfattning: Heltid, tillsvidareanställning.

Tillträde: 2017-06-01 eller tidigare.

Har du frågor kontakta konsultchef Jenny Pernbro tfn 031-727 67 30, jenny.pernbro@feelgood.se

Sista ansökningsdatum är 2017-03-15.

Välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Feelgood Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Månadslön
  • Heltid/ Ej specificerat
  • Publicerat: 17 februari 2017

Besöksadress

Rådhusgatan 6
None

Postadress

Banérg. 28, Box 5254
Stockholm, 10246

Liknande jobb


Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024

23 december 2024

23 december 2024