OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi på Stadsporten drivs av idén att skapa nöjda hyresgäster genom personligt engagemang och hög service. I vår förvaltning ingår lägenheter, butiker, lager och industrilokaler med en total yta om ca 75 000 kvm. Vi har fastigheter i Borås- och Ulricehamnsregionen som vi äger, förvaltar och utvecklar. En viktig grund i vår verksamhet är den lokala närvaron. Vi värdesätter att kunna ge dig som letar efter en lokal eller lägenhet kvalificerad rådgivning och vara ett aktivt bollplank i ditt sökande. www.stadsporten.se
Om tjänsten:
Vill du bli en av oss här på Stadsporten som varje dag gör ditt yttersta för att ge våra hyresgäster ett bra bemötande och en god service. Då har du nu möjlighet att bli den som tar över efter vår nuvarande Administratör/Receptionist som under våren kommer att gå i pension.
Som Administratör/Receptionist här hos oss kommer du att sköta mycket av servicen till både befintliga och blivande hyresgäster, samt hålla kontakt med våra nära samarbetspartners. Du har ett genuint intresse av att ge god service på ett professionellt och personligt sätt. Vi söker dig som vill vara ”navet” på vårt kontor och med hjälp av en positiv inställning bidra till att behålla vår höga servicenivå.
Arbetsuppgifter:
- Ta emot besökare
- Ansvara för inkommande samtal
- Posthantering
- Hyresaviseringar
- Nyckelhantering
- Visning av lägenheter
- Kontraktskrivning
- Uppdatera vår webbsida
- Registrering av leverantörsfakturor
- Kontoavstämningar
- Inköp av kontorsmaterial
- Övriga administrativa uppgifter
Kompetensprofil:
- Du skall tycka om att ge god service
- Du är en person som självständigt kan organisera och prioritera ditt arbete
- Du är initiativrik och inte rädd för att ta egna beslut
- Du är positiv, utåtriktad och har lätt för att samarbeta
- Du är strukturerad, ordningssam och noggrann som person
- Du ha erfarenhet av fakturering och bokföring
- Du skall gärna ha arbetat i affärssystemet Hogia
- Gärna erfarenhet av Hogia Fastighetssystem
- Kunskaper i Office-paketet är en självklarhet
- Ekonomiutbildning och /eller arbetat som ekonomiassistent
Vi ser gärna att du har några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och att du har erfarenhet av att arbeta självständigt.
Ansökan:
Om du finner ovan nämnda tjänst intressant, registrera din ansökan/CV via vår rekryteringssamarbetspartner Speed Professionals AB – du finner annonsen på: www.speedgroup.se
Sista ansökningsdag är 30 mars.
Intervjuer kommer att hållas kontinuerligt.
Marie Wikström
Rekryterare
marie.wikstrom@speedgroup.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Marie Wikström
033-7225910
Elma Pozder
Johannes Hedlund
Jim Claesson
033444747
Annika Rådberg
0704-203872
William Levinsson
033-444734
Paula Claesson
Nils Ryberg
033-44 47 46
Martina Lundgren
Andreas Tärnegård