Administratör/receptionist

Arbetsbeskrivning

På grund av pensionsavgång söker vi på Hemtrivsel nu en administratör/receptionist till vårt kontor i Umeå. Tjänsten är på 100 % och tillsättning sker den 1a november 2021.
Hemtrivsel tillämpar 6 månaders provanställning.


Tjänsten som administratör innefattar en stor variation av uppgifter och innebär att du kommer att vara samordnande för företaget gentemot kunder och våra anställda. Du har ett tätt samarbete med arbetsledare och med våra medarbetare inom många frågor vilket innebär att det är viktigt att du är duktig på att samarbeta och kommunicera.
Du kommer att vara placerad på Hemtrivsels kontor i receptionen och ta emot samtal både från kunder och andra intressenter. Du tar emot bokningar av städuppdrag, svarar på frågor och planerar för extrabeställningar.
Gentemot våra medarbetare kommer du bland annat att hantera långsiktig och kortsiktig schemaläggning av städobjekt. Då vi håller på att införa ett schemaläggningssystem (Tengella) är det bra om du har god datavana och erfarenhet av schemaläggning. Du kommer också att hantera korttidsbemanning, så som inbokning av vikarier vid sjukdom etc.
För att trivas i den här tjänsten behöver du ha god förmåga att hantera många olika uppgifter samtidigt och kunna hoppa mellan olika frågor. Du bör vara stresstålig, flexibel och kunna prioritera (och sedan omprioritera igen!). Utöver detta är du lösningsfokuserad, serviceinriktad, positiv och har nära till skratt!
Vi hoppas verkligen att just du är den vi söker för att bli en del av vårt team! Skicka gärna in din ansökan omgående, men senast den 7e maj 2021.




Meriterande för tjänsten är erfarenhet av arbete inom kundservice/administration.
Vi ser gärna att du tidigare arbetat med korttidsbemanning och med schemaläggning i olika system (gärna Tengella eller likvärdigt alternativ).
Har du erfarenhet/insikt vad gäller lokalvårdsbranschen är det också meriterande.




Hemtrivsel är ett ledande serviceföretag i Norrland som riktar sig till företag och privatpersoner främst i Umeåregionen.
Vi erbjuder privatpersoner en bredd av hushållsnära tjänster, såsom städning, strykning, inköp och flyttstädningar. Åt företag utför vi bl.a. lokalvård, fastighetsskötsel, fönsterputsning och värdinnetjänster. Se mer på www.hemtrivsel.se


Hemtrivsel kontrollerar alltid arbetssökandes utdrag ur belastningsregistret inför anställning.


Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

Kontaktpersoner på detta företaget

Agnetha Ahrling
070-538 18 04
Personalansvarig Maria Lundberg
090-700566
Verksamhetsansvarig Ulf Fjellstedt
0910-221719
Personalansvarig Hanna Öhman
090-70 05 66

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Hemtrivsel UMEÅ
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 april 2021
  • Ansök senast: 7 maj 2021

Besöksadress

Norra Obbolavägen 131 B
Umeå

Postadress

Norra Obbolavägen 131 B
UMEÅ, 90422

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024