Administratör/Receptionist till Husqvarna i centrala Stockholm

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Till Husqvarna söker vi nu en vass och serviceminded administratör/receptionist! Här är tjänsten för dig som trivs med varierande arbetsuppgifter och lockas av en roll där du får arbeta både administrativt och med kundkontakt.

Om företaget
Husqvarna Group är världens största tillverkare av utomhusprodukter som robotgräsklippare, åkgräsklippare och motorsågar. Koncernen är ledande i Europa inom bevattningsprodukter samt en av de världsledande inom kaputrustning och diamantverktyg för byggnads- och stenindustrierna.

Husqvarnas innovativa kvalitetsprodukter och lösningar underlättar trädgårds-, park- och skogsvård samt byggnadsarbete för konsumenter och professionella användare. De säljs av fack- och detaljhandlare i mer än 100 länder.


Arbetsuppgifter
På Husqvarna arbetar du i en bred roll där du 4 timmar om dagen ägnar dig åt administrativa arbetsuppgifter, och 3 timmar om dagen arbetar i receptionen. I din administrativa roll arbetar du mot Designavdelningen och dina arbetsuppgifter innebär att:

- Tillsammans med Brand Design Manager resurssätta projekt
- Skapa projektlistor för kommande projekt
- Hantera fakturor
- Beställa kontorsmaterial
- Boka möten åt Brand Design Manager
- Ansvara för IT och telefoni
- Ansvara för intro för nyanställda

I övrigt har du även sedvanliga receptionistuppgifter. Du tar emot och hänvisar besökare rätt, besvarar inkommande samtal och mail, hanterar post och beställer bud, bokar konferensrum samt ansvarar för kaffemaskin och trivsel på sociala ytor.


Kvalifikationer
Vi söker dig med:
- Tidigare erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter
- Tidigare erfarenhet av en serviceroll
- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både tal och skrift
- Goda kunskaper i Officepaketet
Det är även meriterande om du tidigare arbetat med projekt samt arbetat i en liknande bransch

Till Husqvarna söker vi dig som är glad, nyfiken och hungrig för att lära dig nytt! För att trivas i rollen har du lätt för att skapa en överblick kring vad som behövs göras och kan snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter. I tjänsten har du mycket kontakt med både intern personal och externa kunder, och det krävs därför att du som person är kommunikativ och lyhörd. Vidare är du serviceminded, har teknisk förståelse och trivs som bäst när du får arbeta i en bred roll. Noggrannhet och struktur krävs i rollen och din positiva och lösningsfokuserade inställning kommer vara en klar fördel.


Övrigt
Detta är ett konsultuppdrag där du får din anställning hos oss på KFX HR-partner men arbetar hos Husqvarna i centrala Stockholm. Tjänsten är på deltid med 7 timmars arbetsdagar och start för tjänsten är månadsskiftet september – oktober. Tjänsten är ett uppdrag på 1 år.

Vi arbetar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Skicka därför gärna in din ansökan redan idag! Samtliga frågor kring tjänsten hänvisas till KFX HR-partner och ansvarig rekryterare Clara Backlund på 08-663 99 00.

Kontaktpersoner på detta företaget

Martina Wahlgren

Hanna Benjaminson

Clara Backlund

Susanne Järleby

Anna Jardelid

Hanna Benjaminson

Susanne Järleby

Linn Arvidsson

William Ericson

Linnea Hägg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: KFX HR-partner Stockholm AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Fast lön
  • Deltid - Enligt överenskommelse Tillsvidare
  • Publicerat: 30 augusti 2017

Besöksadress

Sturegatan 38, Stockholm
None

Postadress

Sturegatan 38
Stockholm, 11436

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024