OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Mellifiq söker nu administratör/receptionist med både service och administrationskunskaper. Tjänsten är varierad och för att trivas i rollen tror vi att du har en god förmåga att agera proaktivt och kan ta egna beslut. Som administratör/receptionist välkomnar du besökare till kontoret, ser till att mötes- och konferensrum är väl förberedda med mat och dryck. Du ansvarar för att driva vardagliga kontorsrutiner och ser till att kontorshygien och övriga rutiner fungerar smidigt.
Du har ett öga för detaljer ser till att alla gemensamma utrymmen inklusive kök är rena och i ett presentabelt skick. Ett av Mellifiq värdeord är Happiness, vi tror starkt på att du är en positiv person som kan vara en glädjespridare på kontoret. Som administratör/receptionist är du företagets ansikte utåt mot kunder och leverantörer, du har en service-minded inställning, kan vara flexibel och kan anpassa dig till olika situationer som kan uppkomma under en vanlig arbetsdag.
Tjänsten är placerad på Mellifiq huvudkontor i Hägersten, Stockholm. Tjänsten består bland annat av:
Agera support i det dagliga administrativa arbetet
Kontorsadministration såsom fylla på kaffemaskin, inkommande-& utgående post, välkomna besökare, se till att kontoret är rent, fräscht och presentabelt.
Kundservice
Stöd till ledningen
Beställa kontorsmaterial
Beställa catering och förbereda inför företagsluncher. Beställa fika och frukost till frukostmöten eller fikapauser
Svara i företagets växel och koppla vidare till relevant person vid behov
Din profil
Vi tror att du är en doer och en problemlösare. Du är inte rädd för att ta ansvar och att ställa frågor. Vi är en digital organisation och du behöver besitta ett tekniskt intresse och kunskaper i hur du arbetar i digitala verktyg. Vi tror på att du lär dig under tiden du arbetar och personlig utveckling på jobbet, det finns goda möjligheter att växa både i din egen kunskap och din position i företaget.
Kvalifikationer
Erfarenhet av att arbeta i en koordinerande-/serviceorienterad position
God kunskap i MS Officepaketet
Erfarenhet av att arbeta i olika digitala verktyg/system
Körkort
Behärskar flytande svenska och engelska på professionell nivå
Meriter
Erfarenhet av arbete som receptionist, konferensvärd på hotell, kontorskoordinator eller likvärdig position
Ansökan
Är du intresserad av tjänsten? Sök jobbet genom att skicka in ditt CV och Personliga brev i formuläret längst ner i annonsen på Mellifiqs karriärsida.
Startdatum: Omgående eller enligt överenskommelse
Arbetstid: Heltid
Kontaktperson: Carolina Lundgren (HR Specialist)
Tveka inte att höra av dig till oss om du har några frågor kring tjänsten.
Vi läser ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.