Administratör/Receptionist till Nobel Biocare

Administratör/Receptionist till Nobel Biocare

Arbetsbeskrivning

Är du en driven receptionist / administratör som är duktig på IT och intresserad av en roll där du även är en intern servicehubb? Gillar du ett varierat arbete där du tar hand om både löpande administrativa uppgifter och att ge service? Trivs du dessutom på en arbetsplats som gör skillnad när det gäller samhällets miljöarbete? Då är du kanske den vi söker!

Om rollen

Som receptionist/ administratör bemannar du vår reception, växel och servicedesk. Det är en omväxlande roll där du jobbar brett med flera olika frågor, du har koll på det som händer i vår organisation och ger professionell och snabb service oavsett om det gäller att fixa lunch till ett kundmöte eller ge användarstöd till en kollega. Du har kontakt med hela verksamheten och finns tillgänglig när de behöver hjälp. Arbetet sker i nära samarbete med flra partners för att vardagsjobbet skall rulla på.

Detta är ett föräldrarvikariat som stäcker sig minst ett år.

I rollen ingår:
* Hantera inkommande och utgående samtal i växeln för GOT och KGA
* Budservice 14:30-16:00. Frankering, tullhantering, emballering och spårning.
* Ta emot inkommande gods
* Hantera utgående och inkommande post
* Kontaktperson mot Securitas samt följa upp dagryck och återkoppla till Nobel. Efter kvällsryck av ordinarie personal, felsöka och rapportera.
* Tagghantering för anställda
* SBA-rondering 1 g/halvår samt uppföljning. Kontakt med säkerhetslev. Ansvarig för att revisionsprov bokas in.
* Handläggare samt superuser för Easit
* Beställa förbrukningsvaror såsom kontorsmaterial, kaffe, kartonger, logotrycksaker, övriga förbrukningsmaterial utefter behov * Ta emot besökare till företaget, inskrivning och sammankoppling med mottagare * Fakturascanning och kontering * On/Off boarding med anställda I samråd med HR * Kontaktperson för IT på kontoret, support på distans där IT behöver fysisk hjälp * Löpande kontakt med telefoniansvarig för Mexen, Eros Marra * Skapare ticket för felanmälan av växel
* Mötesservice (teknik + beställning av catering vid behov)
* Superuser för APCOA, Postnord, DHL, UPS, Stena Recycling m.fl
* Citycard (behjälplig med aktivering och felsökning)
* Eco-online (miljöportal) samarbete med Inga-Lill i KGA, säkerställer att kontoret uppnår krav samt SOP ----→fyll i
* Skrivare, ansvarig för felanmälan vid behov till IT eller Leverantör
* Skyltning/Dokument/Manualer uppdatering inom FM
* Ronderingar konferensutrymmen och allmänna utrymmen
* Kontakt COOR med städbolag
* Support för T&E
* Legalisering/ägare (Notarius publicus/Avtal/FSC/COO)



Arbetsuppgifterna ska kunnas utföras mån-fre, helgfria dagar kl. 08.00 - 17.00.

Din bakgrund

För att lyckas i rollen har du

* Minst gymnasial utbildning

* Minst tre års dokumenterad erfarenhet av servicerelaterat arbete, t ex i reception eller servicedesk

* Goda IT-kunskaper och mycket goda kunskaper i Microsoft Office 365 på den nivån att du kan hjälpa andra med vanliga problem

* Goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift

Dina personliga egenskaper

Som person är du nyfiken, driven, noggrann och ansvarstagande. Du arbetar självständigt, har god samarbetsförmåga och en hög grad av servicekänsla. Du är van att kommunicera och trivs i en roll där du får ha mycket kontakt med både kunder och kollegor. Du är en förändringsinriktad person som tar initiativ och som motiveras av att utvecklas. Du har lätt för att sätta dig in i nya IT-system och får gärna ha erfarenhet av växel- och besökssystem.

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.Stämmer detta på dig är du välkommen med din ansökan!


Sök tjänsten idag!

För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Karina Vilca på telefonnummer 031-617204 eller e-post karina.vilca@manpower.se

Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post, utan du söker tjänsten med en registrerad profil på vår hemsida genom att följa ansökningslänken i annonsen. Vi kan komma att tillsätta uppdraget innan ansökningstiden passerat, så skicka in din ansökan idag!

Om Manpower

Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Manpower AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 mars 2022
  • Ansök senast: 30 mars 2022

Liknande jobb


Ambulerande receptionist

27 december 2024

Extrajobb som receptionist

Extrajobb som receptionist

23 december 2024

23 december 2024