OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du bli en vardagshjälte? Vi kan erbjuda dig ett roligt och stimulerande arbete där du får vara med och ge service till medborgarna och bidra till den administrativa enheten inom Förvaltningen för sociala insatser.
Om tjänsten
Förvaltningens huvuduppdrag är att stödja Örebroarna i deras vardag. Du ansvara för att receptionen är bemannad så att våra besökare får det stöd och hjälp dem behöver. Du ger ett övergripande stöd gällande administration, lokaler och posthantering m.m.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
• receptionsarbete, besökshantering, värdskap och service
• utförande av olika typer av administrativa arbetsuppgifter, t ex fakturahnatering, bokningar av lokaler, bilar, resor och konferenser samt post- och pakethantering
• hantering av felanmälningar gentemot vaktmästeri och fastighetsägare
• ge teknikstöd/mötesteknikstöd
• dokumentation i olika verksamhetssystem
Kompetenskrav
• adekvat gymnasieutbildning inom administration eller annan inriktning som arbetsgivaren bedömer likvärdig
• grundläggande datavana
Som administratör/receptionist har du ett gott bemötande och vilja att ge en god service. Du har en känsla för ordning och reda och kan själv prioritera i ditt arbete. Du arbetar bra med andra människor och kan hantera förändrade förutsättningar i vardagen.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Övrigt meriterande
• tidigare erfarenhet av arbete i reception
• tidigare erfarenhet av administrativt arbete
• tidigare erfarenhet av service och kundbemötande
• flerspråkighet
Omfattning och tillträde
Anställningsform: tillsvidareanställning
Sysselsättningsgrad: 100%
Tillträde: enligt överenskommelse
Antal tjänster: 1
Om arbetsplatsen
Läs mer om hur det är att jobba i Örebro kommun på www.orebro.se/jobb.
Övrig information
Intervjuer kan komma att ske digitalt. På orebro.se/jobb/digitalaintervjuer kan du läsa mer om våra digitala intervjuer och hur du kan förbereda dig.
Ansökan
Sista ansökningsdag är 18 april.
Välkommen med din ansökan!
Skyddade personuppgifter? Läs mer om hur du ansöker på orebro.se/jobb/skyddadepersonuppgifter
Kontaktpersoner på detta företaget
Peter Örbring, Enhetschef
019- 21 38 74
Kerstin Awad, Distriktsköterska
019-21 49 44
Eva Cading, Enhetschef Barn och familj
019-21 27 11
Ann-Sofie Vennerstrand, Rektor
019-21 20 52
Emelie Rådström Sipinen, Enhetschef
019-21 25 35
Peter Thermaenius, Rektor
070-631 44 90
Mona Hansen, Förskolechef
019-21 40 84
Johanna Gancarz, Utvecklingsledare
019-21 32 23
Mona Öhrn, Kontorschef
076-551 39 76
Anna Lorinius, Rektor
019-21 49 67